0

Санаторії, оздоровчі центри


модуль HMS в медучреждении

Мобільний додаток для дистанційної позначки виконаних послуг

 

Мобільний додаток SERVIO Сheck In дає можливість персоналу віддалено відзначати виконані послуги. Найчастіше використовується лікарями, косметологами, майстрами салонів краси і іншим персоналом, що працює в точках надання послуг для позначки виконаної послуги. Статус послуги автоматично змінюється в програмі адміністратора.

Детальніше

модуль HMS в медучреждении

Управління номерним фондом

 

Модуль SERVIO HMS - необхідний інструмент для санаторіїв, баз відпочинку та інших підприємств, де на ряду з проведення оздоровчих процедур надається послуга проживання гостей. Завдяки наженной інтеграції з SERVIO Planner дані гостей автоматично вивантажуються з HMS в Planner без потреби в додатковому ручному перенесенні.

Детальніше

модуль HMS Corporate в медучреждении

Для підключення компаній корпорантів до бронювання номерів

 

Модуль SERVIO HMS Corporate - модуль корпоративного бронювання, що дозволяє організувати підключення компаній-корпорантів до системи Servio HMS. Використання цього модуля дозволить скоротити кількість завдань, які виконуються вашим персоналом, а клієнтам - отримати зручний web-доступ до оперативної інформації про бронювання або поселення своїх співробітників в готелі.

Детальніше

модуль HMS Reservation в медучреждении

Модуль бронювання для сайту готелю

 

Модуль SERVIO HMS Reservation - інструмент бронювання та оплати номерів в режимі on-line. У поєднанні з системою автоматизації SERVIO HMS цей модуль дозволяє істотно підвищити зручність обслуговування так спростити процедуру поселення, як для клієнтів так і для працівників закладу. Все це в комплексі дозволить досягти високої лояльності ваших гостей та істотно збільшити кількість продажів.

Детальніше

модуль Loyalty Program в медучреждении

Для формування і управління програмою лояльності

 

Модуль SERVIO LoyaltyProgram - інструмент для управління та формування системи лояльності клієнтів, а також для реалізації проводення маркетингових акцій та бонусних програм. Гнучкість налаштувань системи дозволяє впроваджувати будь-які правила проведення як тимчасових, так і постійних маркетингових заходів. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, такими як Servio POSSERVIO HMS , так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором.

Детальніше

модуль Loyalty Program в медучреждении

Інтеграція з IP-телефонією

 

Модуль SERVIO SIP-connection - є додатковим сервісом для системи SERVIO HMS який інтегрується з CIP-телефонією, що дозволяє автоматично відображати інформацію про кліента та його попередні замовлення. Використання модуля SERVIO SIP-connection спростить роботу по прийняттю вхідних дзвінків та істотно полегшить роботу по їх обробці, завдяки спрощенню процесу та збереженню інформації про кліента.

Детальніше

модуль POS в медучреждении

Програма для автоматизації ресторану

 

Модуль SERVIO POS - це максимальний набір функціональних можливостей для закладу громадського харчування. Системна платформа з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом адаптується під будь-який розмір бізнесу і прекрасно інтегрується з іншими продуктами з лінійки SERVIO.

Детальніше

модуль Work Desk в медучреждении

Адмін для настройки модулів ресторану

 

Модуль SERVIO POS WorkDesk - встановлюється на робочому місці адміністратора, менеджера та / або директора. Модуль дозволяє налаштовувати технологічний процес роботи програмного забезпечення для кожного користувача окремо, що в свою чергу робить систему максимально адаптованою до вимог замовника. Налаштування місць надання послуг: зали, схема розміщення, банкетна розстановка або стандартна схема, а також висновок звітів за будь який період.

Детальніше

модуль Work Time в медучреждении

Облік робочого часу персоналу

 

Модуль SERVIO POS WorkTime  - встановлюється на терміналі обслуговуючого персоналу та дозволяє точно фіксувати кількість робочих годин персоналу шляхом зчитування персональної карти. Функціональні можливості цього інструменту дозволяють формувати звіти по кожному співробітнику та в цілому. 

Детальніше

модуль POS Pocket  в медучреждении

Мобільний додаток для персоналу

 

Модуль SERVIO POS Mobile - це програмне забезпечення для планшетів та мобільних телефонів, котре істотно прискорює роботу обслуговуючого персоналу, тому що дозволяє миттево передавати замовлення в реалізацію не відходячи від кліента. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором, саме тому робота всих офіціантів централізована та нічим не відрізняється від дії на стаціонарному обладнанні, тому що всі отримані дані автоматично потрапляють в загальну систему управління УНФ SERVIO BackOffice

Детальніше

модуль App Report в SPA

Мобільний додаток для отримання статистики на смартфон

 

Програмне забезпечення SERVIO Mobile Statistic надає можливість отримувати звіти підприємства на будь-якому пристрої (телефон, планшет) з операційною системою Android та IOS. Використання цього модуля дозволяє співробітникам підприємства знаходиться в курсі оперативної інформації та активно реагувати на зміни тих чи інших показників, наприклад, завантаження номерного фонду (для готелів) або кількості грошових коштів (для ресторану).

Детальніше

модуль Back Office в медучреждении

Для ведения складского и управленческого учета

 

УНФ SERVIO BackOffice є галузевою надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейси обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO HMS та SERVIO POS, а також проводити обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Таке рішення забезпечує проведення глибокого управлінського обліку по всих  наявних організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації окремо.

Детальніше

Электронные замки для санатория

Електронні замки VingCard для номерів, кімнат загального призначення

 

Електронні замки VingCard можуть встановлюватися як в номерах готелю, розташованого при санаторії, так і в кімнатах загального призначення (SPA-rooms, медичний блок та інші).

 

Детальніше

модуль HMS в медучреждении

Планування та розподілення процедур

 

Модуль SERVIO Planner створений для зручного і швидкого планування проведення оздоровчих процедур в санаторіях, профілактично-оздоровчих комплексах, медичних центрах. Багатофункціональна система налаштувань дозволяє гнучко налаштовувати час, паузи і частоту проведення процедур, враховуючи всі необхідні обмеження.

Детальніше

Основне завдання при автоматизації санаторіїв, пансіонатів і оздоровчих комплексів - забезпечити управління номерним фондом, службами бронювання та поселення, автоматизацію медичного блоку, реалізацію путівок і об'єднати всі ці напрям в єдиний працюючий механізм.

Програмне забезпечення SERVIO для санаторіїв і оздоровчих комплексів вирішує всі вищезазначені завдання завдяки наявності багатофункціональних програмних модулів, налаштованому обміну даними між ними і безлічі інтеграцій з обладнанням і стороннім ПЗ.

Ефективне використання професійних знань і досвіду персоналу, а також лікувальної бази, можливо тільки при правильній, оптимальної організації лікувального процесу. Інструменти автоматизації дозволяють бути надійніше, гнучкіше, створюючи надійну платформу для подальшого розширення. Гнучкі настройки програми дозволяють інтегруватися під вимоги і особливості установи.

Автоматизація санаторію або медустанови дозволяє:

  • Сконцентрувати всю діяльність компанії під єдине управління
  • Модернізувати господарську діяльність
  • Контролювати рух фінансів і вести облік
  • Формувати всю необхідну звітність за різними параметрами
  • Раціонально використовувати наявні ресурси: кабінети, зали, басейни, сауни і т.д
  • Збільшити швидкість і якість обслуговування клієнтів
  • Створювати свою власну стратегію лояльності
  • Налагодити внутрішню комунікацію співробітників

 

Система автоматизації SERVIO для санаторних комплексів складається з трьох основних напрямків:

  • Автоматизація медичного блоку
  • Управління номерним фондом
  • Реалізація путівок

 

Автоматизація медичного блоку в санаторіях та оздоровчих комплексах

Рішенням задачі по автоматизації і управління медичним блоком займається програма SERVIO Planner. Продукт відповідає за швидке і зручне призначення, планування та розподіл оздоровчих процедур в санаторіях, формування необхідних медичних документів.

 

Призначення проведення процедур

Програма оснащена зручною системою призначення процедур. Доступна можливість додавання сеансу вручну або автоматичний розподіл пакета процедур по днях. Ця функція значно спрощує і прискорює процес призначення, економлячи час як клієнтові, так і персоналу.

Завдяки гнучкій системі налаштувань і установки обмежень на проведення процедур, при автоматичному розподілі програма врахує всі необхідні перерви між проведенням процедур, а при ручному призначенні обмежить можливість призначення.

Формування офіційних медичних документів, затверджених МОЗ

Медичні карти, листи відвідувань та інші документи, які раніше Ви заповнювали вручну, тепер вносяться в програму, звідки і роздруковуються. Вся історія медичних показників, графік змін та результати лікування зберігаються в єдиній базі.

 

Управління номерним фондом

Управління номерним фондом санаторного комплексу і поселення гостей відбувається в програмі SERVIO HMS. Завдяки налагодженій інтеграції з SERVIO Planner дані про гостя вносяться один раз при поселенні, а в Planner інформація вивантажується автоматично.

Крім базових функцій (поселення, виселення гостей) в програмі SERVIO HMS виконується видача ключів від кімнат, відкривається доступ для вільного відвідування SPA-центрів, фітнес-залів, конференц-rooms, формування завдань службі housekeeping, робота з групами і багато інших важливих управлінських функцій.

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?