0

Чат-бот для отримання замовлень через месенджер

Чат-бот для отримання замовлень через месенджер - це сучасний інструмент для сучасного суспільства. Не секрет, що сьогодні 80% власників смартфонів користуються одним з популярних месенджерів Viber або Telegram. Необхідно надати їм можливість здійснювати замовлення, отримувати швидкі відповіді на питання, що цікавлять, дізнаватися інформацію про аціонного пропозиціях через улюблені месенджери і замовлень у Вас гарантовано додасться.

Наш чат-бот виконує 4 основні функції:

  • Автоматизація спілкування з клієнтами
  • Додатковий канал продажів
  • Використання програми лояльності
  • Швидке інформування про акції і спецпропозиції компанії

Автоматизація спілкування з клієнтами

Основне завдання чат-бота - автоматизувати спілкування з клієнтами, де завдяки заздалегідь підготовленим питанням і відповідям на них, клієнт може швидко отримати потрібну йому інформацію, без необхідності в "живому" спілкуванні з представником компанії. На випадок, якщо клієнт не знайде відповідь на його запитання в заготовленому боті - чат бот забезпечує також двосторонній зв'язок з клієнтом, де клієнт завжди зможе в реальному часі поспілкуватися зі співробітником компанії.

 

У чому відмінність нашого чат-бота від будь-якого іншого?

Наш чат-бот синхронізує дані між POS (основним інструментом для підприємств ресторанного бізнесу) і модулем доставки. Тобто, всі замовлення, які надходять через чат-бот, автоматично з'являються в програмі POS, в якій працюють адміністратори і офіціанти ресторану, або в модулі доставки, самостійно формуються рахунки.

При підключенні ми вивантажуємо всю базу в чат-бот - контактні дані, адресу доставки. Відповідно, клієнтам, які вже є в базі, додатково реєструватися не доведеться. Новим клієнтам досить один раз пройти реєстрацію, після чого інформація буде підтягуватися автоматично. Бот також показує актуальну інформацію про статус замовлення (наприклад, готується, доставляється і т.д).

Функціональні можливості чат-бота для отримання замовлень в кафе, барі чи ресторані через месенджер:

  • Отримання замовлень через месенджер (Viber, Telegram);
  • Меню завантажується з основної бази ресторану;
  • Автоматичне потрапляння замовлень в POS або модуль доставки;
  • Формування рахунків автоматично без застосування додаткових сервісів або створення вручну;
  • Зберігання даних клієнта (телефон, адреса доставки, історія замовлень) в чаті без потреби кожного разу їх повторно вносити;
  • Використання системи лояльності (застосування знижок, накопичення та списання бонусів);
  • Двосторонній зв'язок з клієнтом, можливість відповісти в чаті;
  • Відображення статусу замовлення.

Чат-бот для отримання замовлень через Viber або Telegram - сучасний канал продажів. В першу чергу він незамінний для ресторанів і кафе, у яких є служба доставки.


Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?