0

Динамічні тарифи, або оновлення без якого не обійтись

Спираючись на досвід наших клієнтів ми виявили, що підхід до цінової політики у всіх різний:

  • одні, готелі мають одну ціну на весь рік, маємо зауважити, що таких залишилась меншість;
  • другі, орієнтуються на сезонний попит та змінюють ціни від пори року та погодних умов;
  • треті, користуються динамічним цінотворенням, аналізуючи ринок, конкурентні пропозиції та рівень завантаженості готелю.

Маємо зробити висновок, що більшість компаній постійно змінюють ціни вручну. Це довго, незручно і не завжди зроблено вчасно.
Тому, щоб спростити роботу з цінами для нашого продукту, ми розробили оновлення з модулем динамічних планів.

Що ж це таке?

Динамічні тарифні плани — це маст-хев готельного бізнесу. Все що потрібно – один раз прорахувати сітку ціноутворення, в залежності від кількості бронювання, сезонності та свят, та створити відповідні параметри тарифів в SERVIO HMS. Все інше за вас прораховує система.

Що отримає з цього бізнес?

  1. Завантаженість готелю. Система автоматично контролює кількість бронювань та згідно доданим вами правилам формує ціну:
    • знижену при низькій завантаженості;
    • середню при досягненні кількості бронювань до певного ступеню;
    • та максимальну, при великій завантаженості готелю.
  2. Кількість тарифів може бути безліч, ви налаштовуєте її виходячи з потреб вашого бізнесу.
  3. Дохід. Перевага динамічного ціноутворення в тому, що на початку ми продаємо номери трохи дешевше і заробляємо на обсязі. Ті гості, для яких ваш готель виходить за рамки бюджету, але націлені на нього, забронюють раніше. Так ви отримаєте більший обсяг на старті, коли завантаження готелю не максимальне. При високому завантаженні ціни зростуть і ви отримаєте більше з тих, для кого потрібен номер у короткочасний період.
  4. Економія часу. Тепер не треба додавати окремо кожну ціну. Створюєте правила для певного періоду, рівня завантаженості або сезону і система автоматично підтягує потрібну ціну.
  5. Візуалізація. За допомогою зручного інтерфейсу ви можете наглядно подивитись всі задані критерії, та змінити їх при необхідності.

Як це працює?

  1. Обираєте певний період - тиждень, місяць, пів року, чи рік.
  2. Обираєте рівень завантаженості готелю, в залежності від якого необхідно буде підвищити чи знизити вартість номерів. Наприклад, 10-50%, 50-80%, понад 80%, тощо.
  3. Налаштовуєте тарифи  для кожного періоду чи рівня завантаженості.
  4. При бронюванні система автоматично відвантажує тарифи, які відповідають критеріям. Все просто та більше не займатиме так багато часу та сил.

Для оновлення системи звертайтесь до служби підтримки, тарифи залежать від вашого сервісного договору.
Залишились питання? Ми завжди раді на них відповісти.

Супутні Товари

SERVIO Mobile Statistic для перегляду статистики компанії

SERVIO Mobile Statistic для перегляду статистики компанії

Додаток мобільної звітності SERVIO Mobile Statistic створено спеціально для тих, хто хоче завжди три..

12,000.00грн.

Channel Manager YieldPlanet для управління ОТА-каналами

Channel Manager YieldPlanet для управління ОТА-каналами

Channel Manager - програмний інструмент автоматизації управління продажами в готелях на всіх наявних..

0.00грн.

SERVIO HMS для автоматизації готельного бізнесу

SERVIO HMS для автоматизації готельного бізнесу

PMS-система SERVIO HMS - програмний інструмент, який дозволяє здійснити ефективну автоматизацію підп..

40,000.00грн.

Схожі статті

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?