0

Логування операцій персоналу в системі

Наші клієнти дуже часто задають нам питання про те, як подивитися ту чи іншу операцію (хто її виконував, в який час і тд).

Однією з переваг наших програмних продуктів є повне логування операцій персоналу в системі.

Логування в рази прискорює розбір помилок або підозрілих операцій. Маючи інформацію про час події, виконавця та характер змін, адміністратор/керівник підприємства або наш відділ техпідтримки може швидко зрозуміти валідність тієї чи іншої операції, виявити помилку чи зловживання персоналу, проводити аналіз налагодження програмного продукту.

Наприклад, у модулі Servio POS можна відстежити всі операції, пов’язані зі скасуванням друку рахунку та подальшим наданням додаткової знижки.
А у модулі Servio HMS є можливість проаналізувати хід бронювання номеру та застосування того чи іншого прейскуранту чи спеціального тарифу.

Саме на такі питання легко отримати відповіді з функціоналом логування.

А ще додатково ми можемо запропонувати інтерфейс з системою відеонагляду, що дозволить накласти лог системи автоматизації на відеоряд системи відеоспостереження та прискорить пошук та аналіз «цікавих» операцій.

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?

Вітаємо!

Оберіть мову сайту зі списку доступних