0

Servio POS Base для мобільності офіціантів

Мобільний додаток Servio POS Base розроблено для мобільних пристроїв (планшетів, смартфонів), що працюють на базі операційної системи Android. Програма встановлюється на мобільні пристрої офіціантів або іншого обслуговуючого персоналу і дозволяє проводити всі операції із замовленнями - від оформлення до закриття рахунку. Даний інструмент працює в зв'язці з програмами обліку, є можливість інтеграції з чекодрукуючим обладнанням - мобільними принтерами та фіскальними реєстраторами.

Замовити розрахунок

Мобільний офіціант: переваги додатку Servio POS Base

Servio POS Base – це мобільний додаток для смартфонів, планшетів та інших портативних пристроїв, який дозволяє приймати замовлення в онлайн-режимі. Він є невід’ємною складовою сучасного цифрового маркетингу. Мобільний офіціант допомагає суттєво збільшити швидкість прийому замовлень, підвищити якість обслуговування та кількість задоволених клієнтів. Додаток має простий інтерфейс, завдяки цьому офіціант може приймати замовлення безпосередньо біля столика гостя.

Функціональні можливості Servio POS Base

Програма для офіціантів Servio POS Base — це сучасна заміна паперовим блокнотам, яка дозволяє прийняти замовлення швидко та точно. Додаток підходить не тільки для кафе, ресторанів, кав’ярень, барів та інших закладів громадського харчування, а й для спортивних комплексів, салонів краси, розважальних центрів і зон відпочинку. Програма офіціант від компанії Expert Solution працює через Wi-Fi. Вона ідеально підходить для літніх майданчиків, бенкетних залів, де нераціонально встановлювати стаціонарний термінал.

За допомогою програмного комплексу Servio POS Base можна:

  • Приймати замовлення, контролювати хід їх виконання, отримувати повідомлення про їхню готовність.
  • Редагувати вже прийняті замовлення.
  • Розділяти замовлення по гостях, додавати до них коментарі.
  • Переадресовувати перелік замовлених страв і напоїв на кухню або бар.
  • Відстежувати зайнятість столиків.
  • Розраховувати клієнтів, формувати та видавати чеки (їх можна друкувати через віддалений або мобільний принтер).

Встановлення програми офіціант на Android дозволить автоматизувати роботу закладу, підвищити швидкість та якість обслуговування клієнтів, що в майбутньому призведе до збільшення обсягів виручки. Оскільки задоволені клієнти знову прийдуть в цей заклад і розкажуть про нього своїм знайомим.

Замовлення та зони

Софт офіціант від компанії Expert Solution – це багатофункціональний програмний продукт, який дозволяє приймати замовлення, миттєво обробляти платежі та розраховувати клієнтів. Додаток відмінно інтегрується з будь-якими системами обліку та чекодрукарським обладнанням. Це зручне та сучасне рішення для закладів повного сервісу, завдяки якому замовлення за лічені хвилини передається до системи в онлайн режимі. Спрощений процес оформлення замовлення сприяє збільшенню прибутку закладу.

Додаток офіціант Servio POS Base значно спростить роботу працівникам закладу, адже вони завжди зможуть швидко зорієнтуватися в меню, будуть знати про страви, що знаходяться в стоп-листі, швидко керувати транзакціями та фінансами. За допомогою такого додатка можна повноцінно обслуговувати клієнтів у будь-якій точці торгового залу.

Повідомлення

Повільна та незлагоджена робота офіціантів часто призводить до довгих черг у прикасовій зоні. Особливо якщо гості замовляють великий список страв. ПО офіціант на Android дозволяє не просто прийняти замовлення, а й переадресувати його безпосередньо виконавцю. Як тільки замовлення буде готове, додаток сповістить офіціанта про це. Оперативність реагування співробітників закладу дозволяє мінімізувати черги біля каси та значно скоротити час очікування клієнтів. Всього через декілька хвилин з моменту завершення приготування страви вона опиниться на столику перед гостем. Впровадження програми офіціант на Андроїд дозволяє сформувати імідж сучасного закладу, який значно випереджає своїх конкурентів.

Редагування замовлень

Система автоматизації мобільний офіціант скорочує тривалість обслуговування клієнтів у кілька разів, забезпечуючи збільшення обороту від продажу страв щонайменше на 10%. Отже, впровадження програмного комплексу сприяє реальному приросту прибутку та унеможливлює виникнення помилок. Якщо в момент прийому замовлення офіціант припуститься помилки, програма її відразу виправить, а кухар не буде витрачати час на приготування непотрібної страви.

Налаштування

Для зручності роботи в додатку є можливість налаштовувати варіант відображення меню: за видами страв (закуски, м'ясні страви, гарніри тощо) або за місцем приготування (кухня або бар). Стоп-лист допоможе офіціанту зорієнтуватися в тих стравах, які кухня наразі не може приготувати. Для уточнення інформації офіціанту не потрібно буде йти на кухню, витрачаючи на це час.

Переваги Servio POS Base

Використання ПО офіціант на Андроїд є вигідним для власників ресторанного бізнесу з таких причин:

  • Впровадження програми дозволяє значно скоротити час обслуговування гостей і водночас збільшити оборот від продажу страв.
  • Софт офіціант на Андроїд – це гідна та сучасна альтернатива записникам і блокнотам. Застосовуючи програму, співробітник ресторану швидко та без помилок внесе замовлення до системи обліку.
  • Додаток Servio POS Base підключається до системи через Wi-Fi, тому він є ідеальним рішенням для літніх майданчиків кафе або ресторанів, у яких занадто складно прокласти кабельну розводку для з'єднання зі стаціонарним терміналом.
  • Мобільний офіціант підтримує автоматизований обмін інформацією між залом, баром, кухнею та адміністратором. Відомості про замовлення автоматично пересилаються виконавцям. Кухарі бачать інформацію про замовлення та одразу беруть його в роботу, бармен готує напої, а офіціант переходить до обслуговування наступного столика. Коли кухня закінчує приготування страви, офіціанту на телефон надходить повідомлення про зміну статусу замовлення. Йому не потрібно постійно ходити на кухню, щоб дізнатися, коли буде готова страва.

Переваги застосування програми особливо помітні в години масового напливу клієнтів (наприклад, під час бізнес-ланчів). Додаток дозволяє обслуговувати столики максимально швидко, збільшуючи при цьому їх оборотність.

Підключення програмного продукту дозволить значно підвищити швидкість приймання замовлень, поліпшити якість обслуговування і, відповідно, збільшити число задоволених клієнтів.


 

Політика конфіденційності мобільного додатка SERVIO POS

Компанія Expert Solution піклується про безпеку даних своїх клієнтів. Для того, щоб Ви не турбувалися про те, що відбувається з Вашими даними після надання їх нам, ми створили цю Політику конфіденційності щодо використання персональної інформації своїх клієнтів. Ця Політика конфіденційності поширюється на всю інформацію, яку Expert Solution може отримати в процесі реєстрації або використання програми. Встановлення та використання програми означає, що користувач приймає умови Політики конфіденційності та дає повну згоду на обробку та використання персональної інформації, а також означає, що користувач має повне право використовувати та вносити персональну інформацію про компанію для отримання відповідних сервісів, передбачених роботою додатка.
1. Збір персональної інформації
1.1 Під «персональною інформацією» користувача маються на увазі всі надані дані, які користувач вказав при реєстрації та в процесі використання програми, включаючи всі персональні дані про користувача та компанії, а також дані, які автоматично передаються компанії Expert Solution у процесі використання програми;
1.2 Ця Політика конфіденційності застосовується лише до застосування;
1.3 Компанія Expert Solution не перевіряє персональну інформацію на достовірність та не здійснює контроль за її актуальністю. Однак ми виходимо з того, що передана інформація є достовірною та актуальною.
2. Обробка персональної інформації користувачів
2.1 Компанія Expert Solution збирає лише ті дані, які необхідні для коректної роботи програми, а також для роботи сервісів, що входять до складу програми;
2.2 Персональна інформація користувачів може бути використана для ідентифікації в рамках угод, налаштування програми, зв'язку з клієнтом (надсилання повідомлень, запитів та інформації, що стосуються використання програми, надання послуг, а також обробка запитів та заявок), надання персоналізованих сервісів, встановлення оновлень та покращення якості обслуговування; проведення статистичного аналізу.
3. Надання доступу до інформації третім особам
3.1 Ми не надаємо доступу до персональної інформації користувача третім особам без попередньої згоди користувача;
3.2 Ми маємо право передавати персональну інформацію користувача лише у випадках:
3.2.1 Якщо користувач сам надав дозвіл на передачу;
3.2.2 Передача необхідна у межах використання користувачем певного сервісу або надання послуги користувачеві;
3.2.3 Виявлення та запобігання шахрайським діям з боку користувача;
3.2.4 Вирішення проблем безпеки та усунення технічних неполадок;
3.2.5 Дотримання законодавства України, у тому числі надання інформації на вимогу фізичних та юридичних осіб, установ, організацій будь-якої форми власності або державних органів, які мають право на отримання такої інформації згідно із законодавством України;
3.2.6 Захист прав, майна та безпеки компанії Expert Solution, її клієнтів чи громадськості, в рамках законодавства України;
3.2.7 Відсутність прав користувача використовувати персональну інформацію про компанію.
4. Захист персональної інформації
Компанія Expert Solution вживає необхідних організаційних та технічних заходів для захисту персональних даних користувачів від неправомірного зазіхання, випадкового доступу, видалення, копіювання, зміни, розповсюдження та інших неправомірних дій третіми особами стосовно персональної інформації користувача.
5. Зміни та оновлення цієї Політики конфіденційності
Ми залишаємо за собою право змінювати, оновлювати або доповнювати інформацію цієї Політики конфіденційності. Усі зміни, оновлення та доповнення будуть опубліковані на цій сторінці.


Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?

Вітаємо!

Оберіть мову сайту зі списку доступних