0

SERVIO Web WorkDesk - управління фронт-офісом, бек-офіс

Програма SERVIO Web WorkDesk - платформа для управління фронт і бек-офісом підприємства. Основне завдання програми - налаштовувати прейскуранти і довідники підприємства, розклад надання послуг, проводити всі прибуткові та видаткові операції, переміщення, списання.

SERVIO Web WorkDesk є основною програмою для управління POS лінійкою програмного забезпечення SERVIO для ресторанного бізнесу, квиткових кас, розважальних центрів і програмою SERVIO Planner для оздоровчих центрів, салонів краси, спорт клубів.

Дана програма повністю розроблена під web - її можна запустити з будь-якого десктопного пристрої з встановленим браузером.

SERVIO Web WorkDesk - модульна програма. Демо-версія програми містить повний набір функцій, але в залежності від діяльності Вашої компанії і потреб, набір інструментів буде змінюватися.


 

Інструменти для настройки фронт-офісу підприємства

Налаштування програмних продуктів для фронт-офісу підприємства - одна з основних завдань програми SERVIO Web WorkDesk. Вона дозволяє створювати все довідники підприємства, номенклатуру, ціни, розклад надання послуг, акції або сезонні пропозиції, інше. Тут же складається схема столів і залів для підприємств громадського харчування, місць надання послуг для салонів краси або СПА-центрів, кількість місць в залах кінотеатрів.

  • Заповнення номенклатури, прейскурантів, модифікаторів, складання цін на товари і послуги підприємства;
  • Установка розкладів на продаж певних страв (наприклад, бізнес-ланчі, сніданки), проведення процедур (наприклад, певний вид масажу можна робити тільки до 11 ранку), демонстрацію кіносеансів;
  • Створення акцій і спеціальних пропозицій (знижки, товар дня, "щасливі години" і т.д.);
  • Стоп-листи;
  • Монітор замовлень для кухні (при використанні модуля SERVIO POS OrderMonitor для кухонних моніторів) відображає всі замовлення, що надійшли на кухню, їх статуси. Тут же налаштовується час, відведений на приготування тієї чи іншої страви;
  • Підключення модуля доставки (при використанні програми SERVIO Delivery для автоматизації служби доставки);
  • Налаштування прав доступу співробітникам компанії. Кожному співробітнику або групі співробітників (наприклад, всім офіціантам), які мають доступ до програм POS, Cinema, Planner, можуть встановлюватися обмеження і дозволу на виконання тих чи інших операцій (наприклад, заборона на видалення позицій в чеку, застосування знижок, перенесення позицій на інший чек і т.д.).


 

Ведення бек-офісу підприємства

Програма SERVIO Web WorkDesk оснащена рядом інструментів, що дозволяють вести складський і фінансовий облік на підприємстві. Підійде для невеликих компаній, у яких є потреба у веденні складського і фінансового обліку, але при цьому досить базового набору функцій.

  • Складання калькуляційних карт на реалізовані страви, товари і послуги;
  • Проведення прибуткових і видаткових операцій;
  • Переміщення і списання;
  • Розрахункові операції з постачальниками;
  • Інвентаризації;

У програму вбудований ряд обмежень, максимально запобігає виникненню помилок, таких як, наприклад, списати або перемістити продукцію, якої немає на складі і т.д.


 

Система лояльності

Ведення програми лояльності - ще одна основна функція програми SERVIO Web WorkDesk. Тут створюються маркетингові програми, випускаються дисконтні карти, призначаються умови для досягнення наступного рівня дисконту при використанні багаторівневих дисконтних програм.

В якості ідентифікатора можна використовувати пластикову карту, RFID-браслет, віртуальну карту (ідентифікуючи клієнта за номером телефону, електронній пошті або персонального ID) або додаток для програми лояльності SERVIO Mobile Loyalty.

 

Звіти

Детальна система звітності дозволяє швидко проаналізувати роботу підприємства з розбивкою по відділам, групам і т.д. Всі звіти можна роздрукувати або зберегти в будь-якому із запропонованих форматів.

У SERVIO Web WorkDesk доступні наступні звіти:

  • Виручка з розбивкою по днях, відділам, офіціантам, підприємствам (якщо Ви ведете кілька підприємств), терміналам;
  • Продажі за типами оплат, відділам, групам знижок, офіціантам, змінах, видам рахунків і т.д .;
  • Погодинний звіт по продажах;
  • Звіт за відкритими рахунками;
  • Замовлення і відмови;
  • Продажі у відкритій зміні;
  • Інші.

Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?