0

Їдальні

 

модуль workdesk в кафе

Для настройки фронт-офісу

 

Модуль SERVIO POS WorkDesk призначений для налаштування інструментів фронт-офісу. Внесення асортименту меню, комплексів, цін, прейскурантів, модифікаторів, привласнення персоналу безкоштовного харчування.

Детальніше

модуль Back Office в кафе

Організація складського, бухгалтерського і фінансового обліку

 

УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С: Підприємство» для підприємств громадського харчування. Створення калькуляційних і технологічних карт, ведення залишків, списання продуктів - лише частина можливостей, доступних в програмі.

Детальніше

модуль Back Office в кафе

Для терміналів самообслуговування

 

Програма SERVIO POS Kiosk встановлюється в зоні безготівкових платежів і забезпечує самостійне поповнення балансу карт. Даний модуль дозволяє повністю виключити використання готівки або банківських карт при розрахунку на території їдальні, замінивши їх персональними картами, на які нараховується безкоштовне харчування співробітників або учнів (для шкіл), а також, найчастіше, вони ж служать пропусками.

Детальніше

модуль infomonitor в кафе

Програма для інформаційних дисплеїв

 

Модуль SERVIO POS InfoMonitor встановлюється на інфодісплее в зоні проходу персоналу чи школярів (для шкіл). Виведення інформації про новинки в меню, ціни, комплексних обідах доступних в цей день і будь-який інший інформації.

Детальніше

модуль Work Time в кафе

Для обліку робочого часу персоналу

 

Модуль SERVIO POS WorkTime забезпечує фіксування робочого часу персоналу шляхом використання терміналів обліку робочого часу, встановленого в зонах проходу персоналу на територію підприємства. Підтримує ідентифікацію співробітників по персональним картками, відбитками пальців, сканування долоні, Face ID і будь-яким іншим способом, підтримуваним терміналом.

Детальніше

модуль POS OrderMonitor

Для роботи з замовленнями на кухні

 

Модуль SERVIO POS OrderMonitor встановлюється на кухонних моніторах. Призначений для швидкого отримання нових замовлень на кухні, контролю за часом приготування, а також їх відвантаження.

Детальніше

Програма для каси

 

Програма SERVIO POS відповідає за автоматизацію продажів в їдальнях, ведення взаєморозрахунків з покупцями. У ній проводяться всі операцію по створенню чеків, ідентифікації співробітників по персональному ідентифікатору, списанню безкоштовного харчування, продажу додаткових страв і напоїв.

Детальніше

 

Автоматизация ресторанов, кафе, баров

Автоматизація їдалень на підприємствах або в школах - один з основних напрямків роботи нашої компанії. Наявність безлічі програмних модулів і десятків інтеграцій з обладнанням (системи контролю доступу, пропускні системи) дозволяють з легкістю налагодити систему автоматизації в їдальнях, де найчастіше потрібна реалізація більш складних схем, ніж в класичних кафе.

 

Що дає автоматизація столових?

• Заміна талонів на харчування сучасними безконтактними RFID-картами або браслетами, які одночасно можуть виступати ідентифікатором співробітника при проході на підприємство;

• Ведення обліку, контроль за списанням;

• Прискорення та спрощення процесу обслуговування співробітників;

• Детальна система звітності, ведення статистики.

 

Основним модулем в системі автоматизації є SERVIO POS (програма, в якій ведуться всі взаєморозрахунків, реалізація безкоштовного харчування, а також продаж додаткових страв і напоїв) і модуль POS WorkDesk (служить для настройки всієї інформації за асортиментом меню, цінами і безкоштовним харчування).

 

Як налаштовується безкоштовне харчування в програмі для столових SERVIO POS?

Налаштування даних в системі обліку → Види харчування, асортимент доступних страв і напоїв на кожен день, ціни, розподіл умов харчування між співробітниками і відділами.

Імпорт даних з облікової системи в POS → Всі дані по співробітниках передавати в POS з системи обліку персоналу / СКУД, а абонементи на харчування нараховуються на ідентифікатори персоналу (RFID-карти, браслети).

Використання абонементів на харчування → Для цього достатньо ідентифікувати співробітника по персональної карті (або іншому ідентифікатору) шляхом прикладання до спеціального зчитувача.

 

4 види доступних розрахунків в їдальнях

Система автоматизації SERVIO дозволяє одночасно використовувати кілька видів взаєморозрахунків зі співробітниками:

  • Ідентифікатори
  • Готівкові
  • Банківські карти
  • Змішані (коли частина замовлення списується з ідентифікатора, а залишок оплачується готівкою або банківською картою)

 

Налаштування абонементів на харчування

► Різні види і асортимент безкоштовного харчування: спеціальний комплекс (з конкретним асортиментом страв і напоїв на день тижня), сума на особовий рахунок з налаштуванням лімітів, спеціальні знижки, акції і т.д.

► Гнучка система розподілу абонементів між персоналом. Наприклад, тип харчування може залежати від діяльності / відділу співробітника. При цьому можна налаштувати автоматичне правило надання посвідки харчування по відділу, посади (наприклад, всім інженерам) або конкретного співробітника.

► Автоматичні правила розподілу видів харчування. Наприклад, вказавши одноразово, що «комплекс 1» надається всім інженерам, при прийомі на роботу нових інженерів - даний комплекс харчування автоматично нараховуватися новим співробітникам.

 

FAQ

Згідно кількості робочих місць. Програма для автоматизації кафе, барів, ресторанів SERVIO POS ліцензується по робочих місцях обслуговуючого персоналу (офіціанти, бармени, касири). Відповідно, якщо Ви плануєте встановити в ресторані (кафе, барі) один POS-термінал - Вам необхідно придбати одну ліцензію програми SERVIO POS, якщо два термінали - дві ліцензії і т.д.

Так, якщо у Вас невелике кафе і Вам потрібен тільки базовий функціонал (прийом і обробка замовлень, друк рахунків і чеків, зв'язок з кухонними терміналами). В такому випадку Вам підійде наш мобільний додаток SERVIO POS Mobile. Він встановлюється на мобільні пристрої з операційною системою Android.


Щоб впровадити це рішення Вам знадобиться:

· Мобільний додаток SERVIO POS Mobile. Кількість ліцензій дорівнює кількості мобільних пристроїв, які будете використовувати для роботи.

· Мобільні пристрої. Технічні вимоги:

    o Версія Android не нижче 4.4 KitKat;

    o ОЗУ не менше 2 ГБ;

· Програма для налаштування SERVIO WorkDesk. 

· Обладнання для БД. Ним може бути, наприклад, неттоп.

Ми рекомендуємо використовувати сервер або виділений ПК для зберігання бази даних. Він забезпечить безпеку і надійне збереження даних Вашої компанії.


Однак, на невеликих підприємствах, де використовується 1-2 робочих місць, наявність сервера не є обов'язковою умовою. Інформація може зберігатися на робочому терміналі. У разі великих ресторанів, де використовується багато робочих місць, підключені різні програмні модулі, наявність сервера обов'язкова.

Так. У програмному забезпеченні SERVIO є звіт по підозрілим подіям. У ньому відображаються всі дії, зроблені в програмі, які виглядають підозріло: скасування рахунків, видалення позицій з чека, перенесення позицій на інший рахунок, застосування дисконтних карт і т.д.

Так. У нас є основний модуль для організації доставки. А також додаткові інструменти, такі як додаток для кур'єра і чат-бот для оформлення замовлень через месенджер.

Усе. У нас є необхідні протоколи API для налаштування зв'язки з сайтом або мобільним додатком. Для установки необхідно забезпечити такий же протокол з боку Ваших онлайн-продуктів.

Демо версія

Спробуйте функціональні можливості продукції Servio особисто!

Ми підберемо для вас всю необхідну конфігурацію системи, в залежності від рішення і потреб вашого бізнесу.

Для цього залиште заявку і наш співробітник зв'яжеться з вами найближчим часом.

Залишити заявку