Їдальні
Модуль SERVIO POS WorkDesk призначений для налаштування інструментів фронт-офісу. Внесення асортименту меню, комплексів, цін, прейскурантів, модифікаторів, привласнення персоналу безкоштовного харчування.
УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С: Підприємство» для підприємств громадського харчування. Створення калькуляційних і технологічних карт, ведення залишків, списання продуктів - лише частина можливостей, доступних в програмі.
Програма SERVIO POS Kiosk встановлюється в зоні безготівкових платежів і забезпечує самостійне поповнення балансу карт. Даний модуль дозволяє повністю виключити використання готівки або банківських карт при розрахунку на території їдальні, замінивши їх персональними картами, на які нараховується безкоштовне харчування співробітників або учнів (для шкіл), а також, найчастіше, вони ж служать пропусками.
Модуль SERVIO POS InfoMonitor встановлюється на інфодісплее в зоні проходу персоналу чи школярів (для шкіл). Виведення інформації про новинки в меню, ціни, комплексних обідах доступних в цей день і будь-який інший інформації.
Модуль SERVIO POS WorkTime забезпечує фіксування робочого часу персоналу шляхом використання терміналів обліку робочого часу, встановленого в зонах проходу персоналу на територію підприємства. Підтримує ідентифікацію співробітників по персональним картками, відбитками пальців, сканування долоні, Face ID і будь-яким іншим способом, підтримуваним терміналом.
Модуль SERVIO POS OrderMonitor встановлюється на кухонних моніторах. Призначений для швидкого отримання нових замовлень на кухні, контролю за часом приготування, а також їх відвантаження.
Програма SERVIO POS відповідає за автоматизацію продажів в їдальнях, ведення взаєморозрахунків з покупцями. У ній проводяться всі операцію по створенню чеків, ідентифікації співробітників по персональному ідентифікатору, списанню безкоштовного харчування, продажу додаткових страв і напоїв.
Автоматизація їдалень на підприємствах або в школах - один з основних напрямків роботи нашої компанії. Наявність безлічі програмних модулів і десятків інтеграцій з обладнанням (системи контролю доступу, пропускні системи) дозволяють з легкістю налагодити систему автоматизації в їдальнях, де найчастіше потрібна реалізація більш складних схем, ніж в класичних кафе.
Що дає автоматизація столових?
• Заміна талонів на харчування сучасними безконтактними RFID-картами або браслетами, які одночасно можуть виступати ідентифікатором співробітника при проході на підприємство;
• Ведення обліку, контроль за списанням;
• Прискорення та спрощення процесу обслуговування співробітників;
• Детальна система звітності, ведення статистики.
Як налаштовується безкоштовне харчування в програмі для столових SERVIO POS?
Налаштування даних в системі обліку → Види харчування, асортимент доступних страв і напоїв на кожен день, ціни, розподіл умов харчування між співробітниками і відділами.
Імпорт даних з облікової системи в POS → Всі дані по співробітниках передавати в POS з системи обліку персоналу / СКУД, а абонементи на харчування нараховуються на ідентифікатори персоналу (RFID-карти, браслети).
Використання абонементів на харчування → Для цього достатньо ідентифікувати співробітника по персональної карті (або іншому ідентифікатору) шляхом прикладання до спеціального зчитувача.
4 види доступних розрахунків в їдальнях
Система автоматизації SERVIO дозволяє одночасно використовувати кілька видів взаєморозрахунків зі співробітниками:
- Ідентифікатори
- Готівкові
- Банківські карти
- Змішані (коли частина замовлення списується з ідентифікатора, а залишок оплачується готівкою або банківською картою)
Налаштування абонементів на харчування
► Різні види і асортимент безкоштовного харчування: спеціальний комплекс (з конкретним асортиментом страв і напоїв на день тижня), сума на особовий рахунок з налаштуванням лімітів, спеціальні знижки, акції і т.д.
► Гнучка система розподілу абонементів між персоналом. Наприклад, тип харчування може залежати від діяльності / відділу співробітника. При цьому можна налаштувати автоматичне правило надання посвідки харчування по відділу, посади (наприклад, всім інженерам) або конкретного співробітника.
► Автоматичні правила розподілу видів харчування. Наприклад, вказавши одноразово, що «комплекс 1» надається всім інженерам, при прийомі на роботу нових інженерів - даний комплекс харчування автоматично нараховуватися новим співробітникам.