0

ONLINE карти на паливо SERVIO PUMP

ONLINE карти на паливо SERVIO PUMP це платіжний інструмент, який представляє з себе будь-які карти (в т.ч. з використанням безконтактної технології, магнітні і т.д.), які є ідентифікатором облікового запису на сервері компанії. Карти дозволяють здійснювати купівлю ПММ і послуг використовуючи інформацію про балансах, ліміти, обсязі та асортименті ПММ і супутніх послуг, а також кількості грошових коштів, доступних для придбання нафтопродуктів і послуг, що зберігається на сервері компанії, і, відповідно, актуальну в будь-який час і в будь-якому місці за наявності каналів зв'язку.

Поповнення гаманців карти і зміна лімітів відпустки здійснюється в процесинговому центрі (офісі) компанії. Можливе поповнення на АЗС.

Як процесингу карт, а так само засоби звітності використовується наша система SERVIO PUMP OFFICE, що надає інформацію по всіх проведених транзакцій і формує різні звіти, в т.ч. для корпоративних клієнтів. Відповідає за ведення єдиної бази даних, збір і обробку інформації про роботу АЗК, забезпечуючи дотримання єдиного технологічного циклу.

Оскільки інформацію не записується безпосередньо на ONLINE карти SERVIO PUMP, а зберігається на сервері, використовуючи ідентифікатор, то в якості карти можна використовувати недорогі носії (наприклад, карти з магнітною смугою).

Переваги:

  • контроль витрат за ПММ, що дозволяє ефективно заощаджувати кошти і запобігти ризикам нецільового використання;
  • зручний облік придбаного палива;
  • захист від несанкціонованого використання карт (кожна карта може бути захищена пін-кодом);
  • зручна і своєчасна звітність для Вас і Ваших клієнтів, а так само спрощення роботи бухгалтерії та інших служб, пов'язаних з реалізацією ПММ.
  • самостійний випуск карти без участі банку або процессинговой компанії;
  • залучення на свій рахунок коштів фізичних та юридичних осіб в якості передоплати;
  • автоматизація розрахунків постійних споживачів палива з АЗС;
  • зниження кількості махінацій з ПММ як на АЗС, так і на автотранспортних підприємствах;
  • скорочення витрат на обробку готівкової грошової маси і інкасацію;
  • поліпшення якості обслуговування старих і залучення нових клієнтів;
  • актуальна інформація незалежно від місця і часу перебування карти

Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?