0

У Києві дозволили встановлювати літні тераси

Нещодавно ми говорили про те, як протриматись під час карантину. Сьогодні ж маємо гарну новину. У Києві дозволили встановлювати літні тераси. Більш того, ціни на оренду місця відчутно зменшили, для підтримки бізнесу під час карантину.

Починаємо готуватись до прийняття гостей. Що знадобиться для якісного, швидкого та легкого обслуговування клієнтів на терасі? 

Мобільний додаток SERVIO POS MOBILE

Підключення програмного продукту дозволить значно підвищити швидкість прийому замовлень, поліпшити якість обслуговування і, відповідно, збільшити число задоволених клієнтів. Встановлюється на мобільні пристрої офіціантів або іншого обслуговуючого персоналу і дозволяє проводити всі операції із замовленнями —  від оформлення до закриття рахунку. Працює в зв'язці з модулем обліку, є можливість інтеграції з чекодрукуючим обладнанням —  мобільними принтерами та фіскальними реєстраторами.

Електронне меню Justo

Система, що дозволяє клієнту самостійно створювати замовлення та оплачувати його, не привертаючи до цього процесу офіціантів або інший персонал. Це технологія, яка максимально мінімізує контакти між гостями і персоналом. Що є великою перевагою у період пандемії.

Кіоски самообслуговування SERVIO POS Kiosk

Розроблений спеціально для зон самообслуговування. Встановлюється на термінали самообслуговування або сенсорні платіжні термінали та дозволяє клієнтові самостійно виконувати ряд операцій.

Ну а для тих в кого немає можливості встановити літню терасу нагадуємо про додаток для служби доставки. Він має зв'язок з чат-ботами для отримання замовлень в Viber і Telegram і сайтом, з яких замовлення автоматично формуються в Delivery. А також з кухонним терміналом або кухонним принтером для передачі замовлень на кухню, з фіскальними реєстраторами для друку фіскальних чеків, з телефонією Binotel для комфортного здійснення і отримання дзвінків.

Ну і не забуваємо про лояльність — SERVIO MOBILE LOYALTY незамінний інструмент під час карантинних обмежень, повністю замінює пластикові дисконтні картки та особисті кабінети на сайті. Дозволяє зчитувати QR-код карти з екрану смартфона, контролювати накопичені бонуси і операції по карті.

Тож зустрінемось вже дуже скоро на облаштованих новеньких терасах та з філіжанкою духмяної кави у руках. 

Щоб поставити додаткові питання або замовити послуги, зв'яжіться з нами будь-яким вподобаним способом і ми з радістю допоможемо.

Супутні Товари

Чат-бот для отримання замовлень через месенджер

Чат-бот для отримання замовлень через месенджер

Чат-бот для отримання замовлень через месенджер - це сучасний інструмент для сучасного суспільства. ..

0.00грн.

SERVIO Delivery для служби доставки

SERVIO Delivery для служби доставки

Програма для служби доставки SERVIO Delivery - модуль, без якого не обійтися жодному ресторану, бару..

12,000.00грн.

Мобільний додаток для кур'єрської служби

Мобільний додаток для кур'єрської служби

Мобільний додаток для кур'єрської служби доставки робить роботу кур'єрів максимально мобільною, зруч..

0.00грн.

SERVIO POS InfoDisplay для клієнтського монітора

SERVIO POS InfoDisplay для клієнтського монітора

Модуль SERVIO POS InfoDisplay використовується для клієнтських моніторів. Встановлюється найчастіше ..

4,000.00грн.

Схожі статті

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?