Всі готелі ставлять одне питання: як зробити так, щоб готель був наповнений відвідувачами? Звісно, це може вплинути низький чи високий сезон. Але навіть останній період не гарантує максимального завантаження. Адже ще багато факторів впливають на вибір клієнтами саме вашого готелю. І саме у цьому питанні допоможе використання динамічного тарифу у системі PMS!
Давайте розберемося, що дозволяє і як його використовувати?
Динамічний тариф допомагає гнучко керувати цінами, незважаючи на сезон, день тижня чи інші фактори, які вже заздалегідь могли вплинути на ціноутворення. Головним критерієм зношування динамічного тарифу є завантаження номерного фонду.
Як працює динамічний тариф? Давайте розглянемо такі кейси:
Приклад №1. Припустимо, що у передноворічні свята готель, що знаходиться у Карпатах, вже заповнений на 90%. Власник готелю вирішує підвищити ціни на незаповнені номери, що залишилися, для збільшення прибутку. Саме використання попередньо налаштованого динамічного тарифу допоможе зробити таку зміну цін у автоматичному режимі.
Приклад №2. Щоб заповнити готель у Одесі у березні, коли до курортного сезону залишається ще кілька місяців, власник вирішує знизити вартість номерів. Така тимчасова зміна ціни дозволить збільшити завантаження та отримати необхідні підписки на підготовку готелю до сезону. Після досягнення необхідного рівня завантаження тариф повернеться до попереднього значення.
Зрозуміло, що рівень спрацьовування тарифу можна заздалегідь встановити у SERVIO HMS і при його автоматичному спрацюванні миттєво оновляться прейскуранти в модулі бронювання на вашому сайті та підключених каналах продажу (booking тощо).
Функціонал динамічних тарифів доступний у новій версії Servio HMS. Щоб підключити його, звертайтеся до технічної підтримки за адресою:
support@servio.com.ua