Автоматизація кінотеатрів, театрів, концерт-холів, музеїв, фестивалей
Програма SERVIO POS InfoDisplay дозволяє демонструвати клієнтам екран касира, відображаючи вільні і зайняті місця в залі, обрані місця. Касир демонстрацію може відключати і включати. При використанні сенсорного монітора клієнт може вибирати самостійно місця з вільних, а вибір автоматично відображається на екрані касира.
Програма SERVIO POS InfoPoster встановлюється на TV-дисплеї в залах очікування клієнтів. Дозволяє демонструвати анонси фільмів, інформацію про майбутні сеансах, рекламні матеріали.
Мобільний додаток SERVIO Validator встановлюється на мобільні пристрої персоналу, що ідентифікує квитки біля входу в зал. Ідентифікує валідність квитків по QR або штрих-коду.
Мобільний додаток SERVIO Loyalty - абсолютно нові можливості для програми лояльності. Замінює пластикова дисконтна картка, виводить QR-код карти для зчитування зі смартфона, надає клієнтові доступ до даних по карті (накопичені бонуси, знижки), відображає майбутні відвідування в календарі, виводить відповідні push-нагадування про відвідування, дозволяє додавати інформацію про анонсах або спецпропозиції і не тільки.
Мобільний додаток SERVIO Mobile Statistic дозволяє власникові, керівникові або адміністратору завжди бути в курсі роботи свого кінотеатру або театру. Додаток виводить статистику по продажу і відвідуваності, дозволяє порівнювати дані з попереднім періодом, завдяки чому можна проаналізувати роботу компанії і виявити слабкі місця навіть віддалено.
УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейс обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO Cinema, а також обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Дане рішення забезпечує ведення наскрізного управлінського обліку по всіх організаціях
Програмний продукт SERVIO Tickets - основний інструмент в системі автоматизації кінотеатрів, театрів, концерт-холів та інших підприємств, основна діяльність яких пов'язана з реалізацією квитків.
Програмне забезпечення для кінотеатрів і театрів SERVIO Tickets - сучасна програма, що вирішує всі бізнес-процеси, необхідні для функціонування кінотеатрів, театрів, концерт-холів, музеїв, фестивалей та інших підприємств з точками реалізації квитків. Система забезпечує взаємопов'язану роботу кожного з підрозділів компанії, спрощує роботу персоналу, покращує і прискорює процес обслуговування відвідувачів, підвищує лояльність з боку клієнтів і мінімізує можливість допущення помилки.
Першочергове завдання, яке виконує програма SERVIO Tickets - автоматизація продажу квитків. Реалізація може відбуватися за допомогою трьох інструментів: програма касира (коли продаж квитків здійснюється безпосередньо в касі), на сайті (для зв'язки у нас є необхідний протокол API) або в терміналі самообслуговування (для самостійного придбання квитків гостями в залі). Всі вони пов'язані між собою, а обмін даними відбувається в реальному часі. Простіше кажучи, бронюючи місце в залі в одному з інструментів програми - місце стає недоступне для всіх.
Функціональні можливості програми SERVIO Tickets:
- Продаж квитків і супутніх товарів (окуляри, попкорн, напої);
- Перевірка квитків біля входу в зал;
- Інфомонітор зі схемою залу для демонстрації клієнтам;
- Показ майбутніх сеансів на ТВ-панелях в холі;
- Синхронізація з сайтом;
- Мобільний додаток для програми лояльності;
- Ведення обліку;
- Вивантаження даних в систему моніторингу ComScore.
Програма складається з чотирьох основних модулів:
- Робоче місце касира;
- Модуль для інформаційного монітора гостя;
- Валідатор квитків;
- Модуль для ТБ-панелей з анонсом майбутніх сеансів.
Автоматизація продажу квитків
Єдиний модуль для реалізації квитків та супутніх товарів (окуляри, попкорн, напої тощо) в кінотеатрі, театрі, опері, концерт-холі, музеї, філармонії і т.д. Дозволяє продавати послуги і товари одним чеком (наприклад, в невеликих кінотеатрах, де не передбачено великої кількості персоналу) або використовувати на різних робочих місцях для конкретних цілей.
Модуль оснащений візуально зрозумілою схемою залу і зручним відображенням доступних / зайнятих місць в залі. А швидке переключення між сеансами, демонстрація схеми залу відразу на інформаційний монітор клієнта роблять роботу касира максимально зручною.
Додаток для перевірки квитків
Мобільний додаток, який встановлюється на смартфони або планшети з вбудованим зчитувачем штрих-кодів. Служить для ідентифікації квитків по штрих-кодах біля входу в зал. Після зчитування додаток запам'ятовує даний код і при спробі повторно пройти в зал - видасть відповідне повідомлення.
Інформаційний монітор гостя
Виводить на екран відвідувачеві схему залу і доступних / зайнятих місць. Має прямий зв'язок з екраном касира - гість бачить на моніторі, які місця вибирає касир або самостійно вибирає потрібні йому місця і даний вибір автоматично відображається в програмі касира.
Модуль для ТВ-панелей в холі
Дозволяє виводити інформацію про майбутні сеанси на ТВ-панелі або інші монітори, встановлені в холі кінотеатру або театру. В першу чергу служить рекламним або інформаційним монітором. Перевага даного рішення в тому, що персоналу не потрібно весь час контролювати актуальність інформації, що відображається. Дані підтягуються з SERVIO WorkDesk (програми, в яку вноситься вся інформація) і самостійно змінюється відповідно до внесених даних.
Автоматичне вивантаження даних в систему ComScore
ComScore - це міжнародна система моніторингу ринку медіа, яка аналізує касові збори, збирає поведінкові дані користувача, інформацію про продаж квитків. Сьогодні компанія працює більш ніж в 70 країнах світу. У багатьох країнах вивантаження даних в ComScore навіть є обов'язковою вимогою для прокату фільмів від певних кіностудій.
В Україні подібних вимог поки немає. Але так, як останнім часом дана система все частіше згадується в світі кінематографії, не виключено, що незабаром ця вимога стане обов'язковою і у нас.
У програмі SERVIO Tickets вивантаження даних в систему ComScore вже налаштована. За необхідності її можна відключити або включити в будь-який час.
Синхронізація даних з сайтом
Система автоматизації SERVIO Tickets має необхідний протокол API для налаштування зв'язки з сайтом. Завдяки даній настройці Ви зможете налаштувати двосторонній обмін даними - отримувати броні з сайту відразу в систему SERVIO Tickets і передавати інформацію про доступність номерів на сайт.