Спираючись на досвід наших клієнтів, ми виявили, що підхід до цінової політики у всіх різний:

  • одні готелі не змінюють ціну весь рік, мають зауважити, що таких залишилася у меншості;
  • другі, орієнтуються на сезонний попит і змінюють ціни від пори року та погодних умов;
  • треті, користуються динамічним ціноутворенням, аналізуючи ринок, конкурентні пропозиції та рівень завантаженості готелю.

Робимо висновок, що більшість компаній постійно змінюють ціни вручну. Це довго, незручно та не завжди зроблено вчасно. Тому, щоб спростити роботу з цінами для нашого продукту, ми розробили поновлення з модулем динамічних планів.

Що це таке?
Динамічні тарифні плани – це маст-хев готельного бізнесу. Все що потрібно – один раз прорахувати сітку ціноутворення, залежно від кількості бронювання, сезонності та свят, та створити відповідні параметри тарифів у SERVIO HMS. Решта за вас прораховує система.

Що від цього отримає бізнес?

  • Завантаженість готелю. Система автоматично контролює кількість бронювань та за доданими вами правилами формує ціну:
    знижену при низькій завантаженості;
    середню при досягненні кількості бронювань певною мірою;
    і максимальну, при великій завантаженості готелю. Кількість тарифів може бути безліч, ви налаштовуєте її виходячи з потреб вашого бізнесу.
  • Дохід. Перевага динамічного ціноутворення в тому, що на початку ми продаємо номери трохи дешевшими та заробляємо на обсязі. Ті гості, для яких ваш готель виходить за межі бюджету, але націлені на нього, забронюють раніше. Так ви отримаєте більший обсяг на старті, коли завантаження готелю не максимальне. При високій завантаженні ціни зростуть і ви отримаєте більше прибутку з тих, для кого потрібен номер у короткочасний період.
  • Економія часу. Тепер не треба окремо додавати кожну ціну. Створюєте правила для певного періоду, рівня завантаженості чи сезону та система автоматично підтягує потрібну ціну.
  • Візуалізація. За допомогою зручного інтерфейсу ви можете наочно подивитися всі задані критерії та змінити їх за потреби.

Як це працює?
Вибираєте певний період – тиждень, місяць, півроку чи рік.
Вибираєте рівень завантаженості готелю, в залежності від якого необхідно буде підвищити або зменшити вартість. Наприклад, 10-50%, 50-80%, більше 80%, і таке інше.
Налаштування тарифів для кожного періоду або рівня завантаженості.
При бронюванні система автоматично відвантажує тарифи, які відповідають критеріям. Все просто і більше не займатиме так багато часу та сил.
Для оновлення системи звертайтесь до служби підтримки, тарифи залежать від вашого сервісного договору.

Залишились питання? Ми завжди раді відповісти на них.