Завжди на зв’язку
Підключайтеся до наших чат-ботів у Viber і Telegram і спілкуйтеся з фахівцями технічної підтримки онлайн.
Посібник користувача
Місія Expert Solution полягає в тому, щоб стати невід’ємною частиною розвитку готельно-ресторанного бізнесу України, надаючи унікальні програмні інструменти та знання для підвищення конкурентоздатності та ефективності підприємств у сфері гостинності.
Журнал змін
Наша мета – бути лідерами у забезпеченні інноваційних та гнучких рішень для автоматизації та оптимізації готельно-ресторанного бізнесу, сприяючи створенню високопродуктивного та конкурентоспроможного підприємства наших клієнтів.

Повний контроль
Процеси виконання заявки від початку і до кінця

Історія
По виконаним роботам зберігається в базі даних

Узгодження
Заявки (вартість робіт) в ONLINE-режимі

Контроль
Повідомлення на Email про хід виконання робіт

Економія часу
На обслуговування програмного процесу

Висока швидкість
І якість обслуговування
Як довго триває впровадження системи?
Для варіанта підписки впровадження системи в типовому готелі здійснюється протягом 3-4 днів. При варіанті купівлі ліцензій в постійне користування – 3-4 тижні.
Як відбувається навчання персоналу по роботі з програмою?
Навчання персоналу з інструментами автоматизації може бути як в груповому, так і індивідуальному порядку і проводиться в онлайн режимі, згідно із заздалегідь затвердженого із замовником плану.
Чи можу я викупити взяту в оренду систему Servio?
Так, програмне забезпечення SERVIO може бути викуплено шляхом оплат вартості ліцензій.
Від чого залежить вартість підписки на пз?
Вартість підписки на програму залежить від типу конфігурації (Base або Enterprise), номерного фонду (кількість номерів) та наявності додаткових модулів та інтеграцій.
Яким чином відбувається впровадження системи при купівлі ліцензій?
Впровадження системи автоматизації відбувається в декілька етапів:
- аналіз підприємства і виявлення його потреб, формування комерційної пропозиції;
- заключення договору;
- постачання та встановлення обладнання (якщо входить в проєкт);
- попереднє настроювання програмних модулів (довідкові системи, звітні форми, доступ для кожного з користувачів);
- навчання персоналу;
- запуск системи автоматизації та контроль роботи в перші дні;
- технічний супровід.
Яке обладнання потрібно для роботи програми?
Для роботи з програмою потрібне звичайне комп’ютерне обладнання, технічні характеристики якого мають відповідати мінімальним вимогам, що вказані в інструкції до програми.
Як відбувається сервісна підтримка після запуску?
Після запуску програми ми надаємо 1 місяць підтримки максимальної категорії. Надалі для клієнтів по підписці обслуговування (по тій чи іншій категорії) входить в щомісячний платіж. Клієнтів, що купили ліцензії, можуть укласти сервісний договір на обслуговування або оплачувати фактично виконані роботи.
Яку гарантію ви даєте?
На програмне забезпечення надається гарантія – 12 місяців. Тобто питання можливих помилок в програмі або до-налаштування системи, що по тим чи іншим причинам не були виконані в процесі попереднього налаштування, виконуються безплатно.