Електронне меню Justo
Програма, що дозволяє клієнту самостійно створювати замовлення і оплачувати його, не привертаючи до цього процесу офіціантів або інший персонал. Justo – це технологія, яка максимально мінімізує контакти між гостями і персоналом. Електронне меню ідеально підійде для ресторанів, кафе, барів, фудкортів, готельних номерів або ресторанів при готелі, аквапарку і будь-якому іншому підприємстві, де передбачений замовлення їжі і напоїв.
7 причин, чому Вам потрібно підключити електронне меню Justo
► На території Вашого підприємства є літні тераси, фудкорти, пляжні бунгало, VIP-кімнати та інші точки (місця або столи) розміщення відвідувачів, які знаходяться за межами основного залу
► Постійні «запари», офіціанти не встигають приймати замовлення
► Готель надає послугу замовлення їжі в номер
► Хочете позбутися від регулярних додаткових витрат, пов’язаних з передруком меню в результаті зміни асортименту або цін, зносу меню і т.д.
► Ваші офіціанти не володіють іноземними мовами
► Ви гонитесь за інноваційними технологіями і намагаєтеся надавати своїм гостям найсучасніші сервіси
► Вам важливо вести електронну базу клієнтів для просування свого продукту онлайн
Як працює програма?
Крок 1. Ви розміщуєте QR-код з посиланням на Ваше електронне меню в місцях розміщення гостей (столи, бунгало, шезлонги, готельні номери і т.д.).
Крок 2. Гості сканують QR-код і переходять по посиланню на електронне меню Вашого підприємства. Вибирає страви і напої, формує замовлення і оплачує його.
Крок 3. Замовлення потрапляє відразу в кілька програм:
- На мобільні пристрої офіціантів (в разі використання мобільного застосування для офіціантів POS Mobile).
- У програму POS вже сформованим рахунком з оплатою. Офіціантові залишається тільки закрити його і роздрукувати чек.
- На кухонний принтер або монітор (якщо використовуєте програму POS OrderMonitor для кухні), де його вже починають готувати.
Крок 4. На мобільний пристрій офіціанта надходить повідомлення з кухні, що замовлення готовий. Функція працює при використанні мобільного застосування POS Mobile і кухонного монітора з програмою POS OrderMonitor.
Крок 5. Офіціант виносить замовлення гостю.

Наявність листа зі стоп-продуктами забезпечує постійну актуальність меню – всі страви, до складу яких входить стоп-продукт, стають недоступними і, відповідно, гість не зможе замовити блюдо.
Оплата замовлення відразу ж після оформлення (перед отриманням самого замовлення) захищає підприємство від махінацій з боку клієнтів або доглядів не заплативши.
Функціональні можливості електронного меню Justo:
- Безконтактна технологія прийому замовлень;
- Може використовуватися в ресторанах, барах, кафе, готельних номерах, ресторанах при аквапарку, beach-клубах;
- Немає необхідності в постійній присутності офіціанта в радіусі видимості гостей;
- Самостійне оформлення замовлень гостями і їх оплата без додаткового завантаження додатка і реєстрації;
- Наявність стоп-листів з продуктами або стравами, можливість щодня коригувати їх;
- При наявності продукту в стоп-аркуші, всі страви, які містять його в складі, стають недоступні;
- Завжди наявність актуального меню, без потреби передруковувати його паперову версію;
- Відсутність витрат на розробку дизайну, друк меню або акційних брошур;
- Прискорення процесу обслуговування гостей;
- Зниження часу очікування свого замовлення гостями;
- Поліпшення якості обслуговування;
- Збільшення суми чайових у офіціантів, так як вони можуть обслужити набагато більше столиків;
- Сучасний сервіс, перевага перед конкурентами;
- Вбудована система ремаркетингу;
Електронне меню Justo має необхідну інтеграцію з основною програмою автоматизації ресторанів, кафе, барів та інших підприємств громадського харчування SERVIO POS. Завдяки цьому всі клієнти, що використовують систему автоматизації SERVIO можуть підключити електронне меню Justo вже сьогодні.