SERVIO CRM: Невід’ємна Складова Бізнесу

CRM-система, інтегрована в SERVIO HMS, допомагає автоматизувати взаємодію з клієнтами та підвищити ефективність роботи відділу продажів. Кожну колонку в таблицях можна налаштувати за власними потребами, за опціями сортування, групування та фільтрації інформації, а в кожному розділі можна кастомізувати список та розміщення стовпців

Зручність користування

Веб-рішення, з яким зручно працювати як в рамках HMS, так і окремо

Робота з клієнтами

Організовуйте роботу з потенційними майбутніми гостями та не втрачайте поточних

Інтегроване в HMS рішення

Типові статуси в готелі – “бронювання” та “поселення” автоматично співставлені до статусів “замовлення” в CRM

Основні аспекти

  • Єдина клієнтська база та наскрізні анкетні дані гостей
  • Ведення карток компанії
  • Доступ до історії попередніх приїздів гостей
  • Швидкий перегляд транзакцій клієнтів
  • Формування нових замовлень
  • Ведення задач по гостям
  • Гнучке налагодження фільтрів та збереження користувацьких шаблонів
  • Підключення telegram-бот для спілкування
  • Відправлення сповіщень на електронну пошту 
  • Додавання подій
  • Підключення SIP-телефонії
Клієнтська база в єдиному місці
Завдяки CRM, Ви можете відслідковувати історію взаємодій, уподобання та потреби своїх клієнтів в єдиному місці, що допомагає підвищити ефективність обслуговування та розвивати більш персоналізовані маркетингові стратегії
Статистика
Використання статистичних інструментів у CRM допоможе Вам аналізувати поведінку клієнтів, виявляти тенденції та прогнозувати їх майбутні потреби. Також актуальні статистичні дані сприяють оптимізації процесів обслуговування, поліпшенню якості послуг та підвищенню загальної задоволеності клієнтів
Централізоване управління замовленнями
Розділ “Замовлення” в системі CRM дозволить Вам ефективно стежити за статусами обслуговування Ваших клієнтів від початку спілкування до виселення гостей або груп гостей
Розділ “Компанії”
Розділ містить детальні профілі компаній, включаючи важливу інформацію, таку як контактні дані, історія взаємодій, поточні угоди, ключові контактні особи та інші необхідні деталі

Пов’язані модулі та інтеграції

В SERVIO CRM реалізований спектр інтеграцій, що дозволить побудувати цілісну ефективну систему обслуговування та обліку

Залишилися запитання?

Наша місія – надати вам якісні та інформовані відповіді на всі ваші запитання, незалежно від їхньої складності. Наша команда експертів готова працювати для вас і сприяти вашому розумінню та розвитку

Залишити питання

Інтегрована CRM в SERVIO HMS дає змогу вести вашу клієнтську базу більш цілісно – ви зможете обробляти потенціальних клієнтів, як індивідуальних, так й компанії-партнерів, вибудовувати з ними майбутню взаємодію. А поточні клієнти автоматично будуть проходити по воронках продажів

Так, якщо ви взяли базову систему SERVIO HMS за підпискою, то додатковий модуль CRM теж можна отримати за підпискою

З вашими гостями ви зможете комунікувати завдяки підключеному телеграм-боту, пошти та за допомогою телефонії, якщо остання інтегрована з системою

Ми позиціонуємо нашу CRM як таку, що створена саме для готельного ринку. SERVIO CRM тісно пов’язана з HMS-системою та всі процеси обслуговування гостей інтегровані для досягнення найбільш зручної взаємодії з клієнтами. Інші CRM потрібно кастомізувати, а нашу ви можете використовувати вже “з коробки”

Залишити запит

Замовте зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з вами в найкоротший термін

    Залишити запит

    Замовте зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з вами в найкоротший термін