
SERVIO CRM: Невід’ємна Складова Бізнесу
CRM-система, інтегрована в SERVIO HMS, допомагає автоматизувати взаємодію з клієнтами та підвищити ефективність роботи відділу продажів. Кожну колонку в таблицях можна налаштувати за власними потребами, за опціями сортування, групування та фільтрації інформації, а в кожному розділі можна кастомізувати список та розміщення стовпців

Зручність користування
Веб-рішення, з яким зручно працювати як в рамках HMS, так і окремо

Робота з клієнтами
Організовуйте роботу з потенційними майбутніми гостями та не втрачайте поточних

Інтегроване в HMS рішення
Типові статуси в готелі – “бронювання” та “поселення” автоматично співставлені до статусів “замовлення” в CRM
Основні аспекти

- Єдина клієнтська база та наскрізні анкетні дані гостей
- Ведення карток компанії
- Доступ до історії попередніх приїздів гостей
- Швидкий перегляд транзакцій клієнтів
- Формування нових замовлень
- Ведення задач по гостям

- Гнучке налагодження фільтрів та збереження користувацьких шаблонів
- Підключення telegram-бот для спілкування
- Відправлення сповіщень на електронну пошту
- Додавання подій
- Підключення SIP-телефонії

Завдяки CRM, Ви можете відслідковувати історію взаємодій, уподобання та потреби своїх клієнтів в єдиному місці, що допомагає підвищити ефективність обслуговування та розвивати більш персоналізовані маркетингові стратегії

Використання статистичних інструментів у CRM допоможе Вам аналізувати поведінку клієнтів, виявляти тенденції та прогнозувати їх майбутні потреби. Також актуальні статистичні дані сприяють оптимізації процесів обслуговування, поліпшенню якості послуг та підвищенню загальної задоволеності клієнтів

Розділ “Замовлення” в системі CRM дозволить Вам ефективно стежити за статусами обслуговування Ваших клієнтів від початку спілкування до виселення гостей або груп гостей

Розділ містить детальні профілі компаній, включаючи важливу інформацію, таку як контактні дані, історія взаємодій, поточні угоди, ключові контактні особи та інші необхідні деталі
Пов’язані модулі та інтеграції
В SERVIO CRM реалізований спектр інтеграцій, що дозволить побудувати цілісну ефективну систему обслуговування та обліку

Telegram-bot

SIP-телефонія
Залишилися запитання?
Наша місія – надати вам якісні та інформовані відповіді на всі ваші запитання, незалежно від їхньої складності. Наша команда експертів готова працювати для вас і сприяти вашому розумінню та розвитку
Залишити питанняЩо дає інтегрована CRM?
Інтегрована CRM в SERVIO HMS дає змогу вести вашу клієнтську базу більш цілісно – ви зможете обробляти потенціальних клієнтів, як індивідуальних, так й компанії-партнерів, вибудовувати з ними майбутню взаємодію. А поточні клієнти автоматично будуть проходити по воронках продажів
Чи можу я взяти систему CRM за підпискою?
Так, якщо ви взяли базову систему SERVIO HMS за підпискою, то додатковий модуль CRM теж можна отримати за підпискою
Які є способи комунікації з гостями безпосередньо в CRM?
З вашими гостями ви зможете комунікувати завдяки підключеному телеграм-боту, пошти та за допомогою телефонії, якщо остання інтегрована з системою