Автоматизація коворкінгів, антикафе, хабів
Мобільний додаток SERVIO Loyalty - новий формат програми лояльності. Дозволяє стати ближче до свого клієнта. Дисконтна карта в смартфоні, постійний доступ клієнта до персональних бонусів та знижок, акцій і спецпердложеніям коворкінгу. Зручна система нагадувань.
Модуль SERVIO POS WorkDesk служить для правильного налаштування всіх процесів в програмі POS Coworking.
SERVIO POS Coworking - широкофункціональний модуль для автоматизації підприємств: коворкингiв, антикафе і хабів. Модуль дозволяє вести оперативний і фінансовий облік, клієнтську базу. Функціонал модуля та його інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволить швидко і якісно обслуговувати ваших клієнтів.
Модуль SERVIO POS - це максимальний набір функціональних можливостей для закладу громадського харчування. Системна платформа з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом адаптується під будь-який розмір бізнесу і прекрасно інтегрується з іншими продуктами з лінійки SERVIO.
Програмний РРО - віртуальний фіскальний реєстратор, який повністю виключає необхідність у використанні класичного (фізичного) фіскального реєстратора. Фактично - це програмний інструмент, який вшитий в програмне забезпечення, що виконує функції фіскального реєстратора (фіксує проведення фіскальних операцій, створює віртуальні фіскальні чеки).
SERVIO Mobile Statistic створено спеціально для тих, хто хоче завжди тримати свій бізнес під контролем. Програмне забезпечення розроблене під планшети і мобільні пристрої, що працюють на базі операційної системи Android * або IOS.
За допомогою інтеграції з програмним РРО можна відправляти дані в податкову та не турбуватися про штрафи.
Програмний продукт SERVIO POS Coworking - основна програма для автоматизації коворкінгів, антикафе і хабів. У ній ведуться всі розрахункові операції з клієнтами, бронюються робочі місця і конференц-зали, контролюється наявність вільних і зайнятих місць в коворкінг.
Програмне забезпечення Servio POS Coworking - система автоматизації, яка володіє всім необхідним набором інструментів для ефективної роботи коворкінгів, антикафе, хабів.
Коворкінг: ефективна автоматизація
Коворкінг є найактуальнішою нині моделлю організації робочого простору для фрілансерів або ж створення тимчасового колективного офісу. Компанія Expert Solution пропонує програмне забезпечення, що встановлюється в антикафе та хабах для контролю та автоматизації робочих процесів коворкінгу. Програма для коворкінгу SERVIO POS Coworking здатна забезпечити автоматизацію проведення розрахункових операцій, контролювати кількість робочих місць і бронювати робочі зони.
Система обліку CRM набагато спрощує діяльність сучасних просторів для праці. Доступність і легкість управління та контролю коворкінгу досягається завдяки технологічній досконалості програмного забезпечення.
Продаж товарів і послуг
Організація коворкінгу потребує особливих менеджерських навичок. Автоматизація коворкінгу дає змогу значно пришвидшити процес організації та зробити його продуктивнішим і гнучкішим.
Що передбачає функціонал програми:
- система управління коворкінгом — це автоматичне проведення розрахунків з мінімальною участю персоналу;
- налаштування розкладу та прейскуранта — окремі опції для робочих, вихідних і святкових днів із зазначенням окремих цін;
- програма виконує облік часу перебування робітників на території коворкінгу — плата автоматично нараховується на виході;
- додаток налаштовує в автоматичному режимі бонусні програми та акції для постійних клієнтів.
Автоматизація коворкінгів — це зменшення до мінімуму участі персоналу в розрахунках. Налаштування програми допомагають орієнтуватись на індивідуальні запити клієнтів. В такому разі додаток проводить особливу тарифікацію.
Оренда та прокат обладнання
Видача та повернення обладнання — процес, який теж контролюється за допомогою програми автоматизації. Оптимізація такої робочої дії спрощує облік, нарахування оплати за користування обладнанням.
Продаж абонементів
Система CRM для коворкінгу дає змогу організувати онлайн-запис для коворкінгу. Продаж абонементів здійснюється з урахуванням різних умов використання робочих ділянок. В налаштуваннях програми вказуються часові обмеження роботи в визначених частинах робочого простору.
Контроль поточного завантаження
Перевагами встановлення програми є:
- оптимізація поточного завантаження;
- налаштування відповідно до потреб конкретних клієнтів;
- аналіз та облік загальних показників завантаження робочого простору.
Автоматизація коворкінгу допомагає контролювати рівень завантаження коворкінгу.
Резервування робочих місць
Наше програмне забезпечення для коворкінгу забезпечує створення та резервування робочих місць на певний час. Автоматизація таких налаштувань знижує навантаження на персонал і виключає ризики помилок і нестиковок в розкладі.
E-mail, Viber, SMS-розсилки
Розповсюдження інформації здійснюється через різні месенджери, електронну пошту та мобільні сповіщення. Для зв’язку з клієнтами використовуються додатки системи CRM, що формують і розсилають інформацію для всієї клієнтської бази.
Прозора система звітності
Компанія Expert Solution пропонує інноваційний продукт — програмне забезпечення SERVIO POS Coworking. Автоматизація коворкінгу — це надійне зберігання інформації, формування та аналіз клієнтської бази, прийняття рішень для оптимізації бізнесу після аналітики даних за визначений період. Використання системи CRM дасть змогу виявити всі слабкі місця в організації коворкінгу та значно підвищити ефективність бізнесу, водночас збільшивши прибутки при мінімальних затратах.