0

Автоматизація коворкінгів, антикафе, хабів


мобильное приложение для программы лояльности SERVIO Loyalty

Мобильное приложение для программы лояльности

 

Мобільний додаток SERVIO Loyalty - новий формат програми лояльності. Дозволяє стати ближче до свого клієнта. Дисконтна карта в смартфоні, постійний доступ клієнта до персональних бонусів та знижок, акцій і спецпердложеніям коворкінгу. Зручна система нагадувань.

Детальніше

мобильное приложение для программы лояльности SERVIO Loyalty

Модуль налаштування

 

Модуль SERVIO POS WorkDesk служить для правильного налаштування всіх процесів в програмі POS Coworking. 

Детальніше

Управління коворкінгом, розрахункові операції, бронювання робочих місць

 

Програмний продукт SERVIO POS Coworking - основна програма для автоматизації коворкінгів, антикафе і хабів. У ній ведуться всі розрахункові операції з клієнтами, бронюються робочі місця і конференц-зали, контролюється наявність вільних і зайнятих місць в коворкінг.

Детальніше

Програмне забезпечення Servio POS Coworking - система автоматизації, яка володіє всім необхідним набором інструментів для ефективної роботи коворкінгів, антикафе, хабів.

 

Реалізація товарів і послуг

Настроюються прейскуранти, розклад

В системі можна одночасно налаштувати декілька прейскурантів і використовувати їх в різний час доби / днів тижня. Servio POS Coworking дозволяє одноразово налаштувати розклад прейскурантів для Вашого коворкінгу. Наприклад, прейскурант №1 діє в будні, прейскурант №2 - у вихідні дні, система це враховує і надалі, розрахунок з клієнтами буде вестися автоматично, без втручання персоналу.

Облік часу перебування на території коворкінгу

Наприклад, скільки годин / хвилин відвідувач знаходиться в зоні коворкінгу. На виході оплачується час користування.

Гнучка система налаштування акцій, дисконтних програм та інших маркетингових активностей

Для проведення всіляких акцій, спеціальних пропозицій та інших маркетингових заходів Servio POS Coworking дозволяє налаштувати різноманітну систему тарифікації, наприклад, кожну третю годину безкоштовно.

 

Оренда і прокат устаткування

Система автоматизації SERVIO для коворкінгів дозволяє контролювати видачу обладнання в прокат і його повернення, нараховувати плату за його використання відповідно до діючих прейскурантів.

 

Продаж абонементів

Для постійних клієнтів можна створити систему абонементів з різними умовами використання: дійсні в певні дні / години, містять певну кількість годин на один тиждень / місяць і т.д.

 

Контроль поточного завантаження

Програма Servio POS Coworking самостійно контролює завантаженість коворкінгу. Це дуже зручно для аналізу рейтингових годин і подальшого планування маркетингових заходів для згладжування пікових навантажень.

 

Резервування робочих місць

Спланувати завантаження, розклад Вашого коворкінгу і антікафе допоможе можливість резервування робочих місць.

 

E-mail, Viber, SMS-розсилки

Завдяки можливості ведення клієнтської бази, можна легко створювати списки для розсилок по електронній пошті, смс або в Viber.

 

Прозора система звітності

У програмі Servio для коворкінгу можна формувати звіти з продажу, формувати довідкову або статистичну інформацію за різний період часу. Це дозволить вчасно приймати стратегічно правильні та виважені управлінські рішення для розвитку, виявляти слабкі місця Вашого бізнесу.

 

Демо версія

Спробуйте функціональні можливості продукції Servio особисто!

Ми підберемо для вас всю необхідну конфігурацію системи, в залежності від рішення і потреб вашого бізнесу.

Для цього залиште заявку і наш співробітник зв'яжеться з вами найближчим часом.

Залишити заявку