0

Автозаправні станції та комплекси (АЗК, АЗС)


SERVIO PUMP for filling station automationПрограма для автоматизації АЗС SERVIO PUMP створена, щоб автоматизувати весь процес обслуговування гостей на АЗС - заправка автомобілів, продаж товарів і послуг.

Функціональні можливості:

  • підтримка всіх популярних моделей паливороздавального обладнання;
  • повний контроль і управління рухом ПММ;
  • повний контроль над резервуарним парком;
  • управління магазином і складом супутніх товарів і послуг;
  • торгівля в магазині за вільною ціною і від різних юридичних осіб
  • широкий перелік пристроїв, що підключаються (рівнеміри, торгове обладнання, термінали ...);
  • підготовка і обмін інформацією з віддаленими офісами;
  • максимально гнучке налаштування способів оплати;
  • робота з контрагентами;
  • власна оффлайн карткова система (паливні та дисконтні картки);
  • багатоемітентних;
  • власна онлайн карткова система (паливні і бонусні карти);
  • різноманітність бонусних і дисконтних схем (в тому числі реферальная);
  • розклад застосування знижок і бонусів
  • кілька робочих місць оператора в мережі;
  • підтримка одночасної роботи різнотипних ТРК, систем вимірювання рівня, фіскальних реєстраторів і ін.
  • робота з апаратними лічильниками контролерів колонок
  • робота в режимі менеджера АЗC (АГЗС);
  • підтримка функціональних розширень (оплата за послуги мобільного зв'язку, поповнення карт на АЗС і т.д.);
  • контроль і моніторинг всіх операцій системи і дій операторів;
  • різноманітні форми звітності;
  • єдиний чек для товарів, послуг та ПММ;
  • інтерфейс, що дозволяє працювати з «тач-скринами»
  • швидка зміна необхідної методики обліку ПММ
  • утиліти обслуговування бази даних;
  • можливість друку відкладених чеків на скоєні раніше продажу

SERVIO PUMP OFFICE для бэкофиса на АЗС

Програма SERVIO PUMP OFFICE має ряд інструментів для бек-офісу компанії, що дозволяють повноцінно координувати роботу мережі АЗС "з офісу".

Функціональні можливості:

  • збір інформації про реалізацію нафтопродуктів в єдиній базі даних з подальшою обробкою;
  • складання різноманітних звітів по реалізації нафтопродуктів;
  • графічне представлення обсягів реалізації нафтопродуктів;
  • перегляд журналу подій ( «чорний ящик»);
  • віддалене зміна цін і прав користувачів;
  • отримання розгорнутої інформації з продажу товарів і послуг на АЗС;
  • ведення уніфікованого довідника товарів і послуг;
  • ведення прибуткових і видаткових документів, передача їх на АЗС для обробки;
  • розмежування функцій і прав користувачів системи;
  • робота, розрахована на велику кількість користувачів;
  • повноцінний процесинг паливних і дисконтних карт
  • експорт інформації в текстовому або XML форматі;
  • механізми для бізнес-планування, аналітичні звіти (OLAP)
  • повна сумісність з даними з «SERVIO PUMP»

SERVIO PUMP WEB для онлайн-мониторинга АЗС

Система онлайн-моніторингу автозаправних комплексів SERVIO PUMP WEB забезпечує цілодобовий доступ до стану роботи АЗС, а саме до таких даних:

  • Стан резервуарного парку (рівень, обсяг, статус рівнеміра, сигналізація попереджень і т.д)
  • Стан парку паливороздавальних колонок
  • Реалізація палива за поточну зміну з підстав оплати, за видами палива
  • Діаграми реалізації за поточну зміну
  • "Чорний ящик"
  • Доступ як з персональних комп'ютерів, так і з мобільних пристроїв (iPad, iPhone, пристрої c ОС Андроїд, Windows Phone і т.п.) через звичайний браузер

Топливные ONLINE карты SERVIO PUMP

ONLINE карти на паливо SERVIO PUMP це платіжний інструмент, який представляє з себе будь-які карти (в т.ч. з використанням безконтактної технології, магнітні і т.д.), які є ідентифікатором облікового запису на сервері компанії. Карти дозволяють здійснювати купівлю ПММ і послуг використовуючи інформацію про балансах, ліміти, обсязі та асортименті ПММ і супутніх послуг, а також кількості грошових коштів, доступних для придбання нафтопродуктів і послуг, що зберігається на сервері компанії, і, відповідно, актуальну в будь-який час і в будь-якому місці за наявності каналів зв'язку.

Поповнення гаманців карти і зміна лімітів відпустки здійснюється в процесинговому центрі (офісі) компанії. Можливе поповнення на АЗС.

Як процесингу карт, а так само засоби звітності використовується наша система SERVIO PUMP OFFICE, що надає інформацію по всіх проведених транзакцій і формує різні звіти, в т.ч. для корпоративних клієнтів. Відповідає за ведення єдиної бази даних, збір і обробку інформації про роботу АЗК, забезпечуючи дотримання єдиного технологічного циклу.

Оскільки інформацію не записується безпосередньо на ONLINE карти SERVIO PUMP, а зберігається на сервері, використовуючи ідентифікатор, то в якості карти можна використовувати недорогі носії (наприклад, карти з магнітною смугою).

Автоматизация ресторанов, кафе, баров

Автоматизація автозаправних станцій (АЗС) і автозаправних комплексів (АЗК) вимагає серйозного програмного забезпечення, щоб забезпечити наявність всього спектру функцій, необхідних для управління всіма напрямками діяльності комплексу:

  • Реалізація та подача палива, контроль за залишками;
  • Інтеграція з паливними системами;
  • Продаж товарів і послуг;
  • Управління кафе або магазином, розташованими на території комплексу;
  • Ведення системи лояльності;
  • Застосування паливних карт.

Програмне забезпечення SERVIO Pump спільно з рядом додаткових модулів (Pump Office, Pump Loyalty, Web Pump, паливні картки) дозволить вирішити всі завдання, пов'язані з автоматизацією та управлінням автозавправочних станцій і комплексів.

Управління паливороздавальними колонками

Автоматизація подачі палива і управління його рухом, інтеграція з паливороздавальним обладнанням - одна з основних задач, які виконує програма SERVIO Pump.

Основні переваги:

  • Різні форми оплати: передоплата, післяплата, змішана оплата;
  • Несколькол режимів відпуску ПММ: автоматичний або з підтвердженням;
  • Доступні кілька режимів замовлення: по літражу або грошовий. Підтримується режим замовлення "до повного бака".
  • Можливість перенесення замовлення з однієї ТРК на іншу;
  • Автоматичне обчислення здачі;
  • Аварійна зупинка ТРК;
  • Режим відпустки недовідпущеної дози.


Обслуговування резервуарного парку АЗС


Система SERVIO PUMP оснащена сучасною системою моніторингу, яка дозволяє контролювати кількість палива в резервуарних баках і точно вимірювати його залишки, завдяки інтеграції з рівнемірами. Система дозволяє прискорити процес заповнення баків, не зупиняючи при цьому продажі, контролювати втрати води в системі, зменшити похибка а розрахунках руху ПММ.

Основні переваги:

  • Графічної відображення всіх параметрів рпезервуаров за даними рівнемірів;
  • Облік палива в літрах і кілограмах;
  • Можливість блокування резервуарів при критичних станах;
  • Доступна ручна блокування резервуарів;
  • Котроль витоків, зіставлення залишків з продажами;
  • Автоматичне калібрування резервуарів під час відпустки палива.

Картки для придбання палива

Використання паливних карт на АЗС - зручний сучасний інструмент для придбання палива та нарахування бонусів у вигляді додаткового ПММ. Працює за принципом депозитної карти, яку клієнт поповнює, а після при заправці списує з рахунку без необхідності кожного разу відвідувати касу заправки. Паливною карткою може бути як RFID-карта, так і магнітна.

Рекомендовані товари

FAQ

Згідно кількості робочих місць. Програма для автоматизації кафе, барів, ресторанів SERVIO POS ліцензується по робочих місцях обслуговуючого персоналу (офіціанти, бармени, касири). Відповідно, якщо Ви плануєте встановити в ресторані (кафе, барі) один POS-термінал - Вам необхідно придбати одну ліцензію програми SERVIO POS, якщо два термінали - дві ліцензії і т.д.

Так, якщо у Вас невелике кафе і Вам потрібен тільки базовий функціонал (прийом і обробка замовлень, друк рахунків і чеків, зв'язок з кухонними терміналами). В такому випадку Вам підійде наш мобільний додаток SERVIO POS Mobile. Він встановлюється на мобільні пристрої з операційною системою Android.


Щоб впровадити це рішення Вам знадобиться:

· Мобільний додаток SERVIO POS Mobile. Кількість ліцензій дорівнює кількості мобільних пристроїв, які будете використовувати для роботи.

· Мобільні пристрої. Технічні вимоги:

    o Версія Android не нижче 4.4 KitKat;

    o ОЗУ не менше 2 ГБ;

· Програма для налаштування SERVIO WorkDesk. 

· Обладнання для БД. Ним може бути, наприклад, неттоп.

Ми рекомендуємо використовувати сервер або виділений ПК для зберігання бази даних. Він забезпечить безпеку і надійне збереження даних Вашої компанії.


Однак, на невеликих підприємствах, де використовується 1-2 робочих місць, наявність сервера не є обов'язковою умовою. Інформація може зберігатися на робочому терміналі. У разі великих ресторанів, де використовується багато робочих місць, підключені різні програмні модулі, наявність сервера обов'язкова.

Так. У програмному забезпеченні SERVIO є звіт по підозрілим подіям. У ньому відображаються всі дії, зроблені в програмі, які виглядають підозріло: скасування рахунків, видалення позицій з чека, перенесення позицій на інший рахунок, застосування дисконтних карт і т.д.

Так. У нас є основний модуль для організації доставки. А також додаткові інструменти, такі як додаток для кур'єра і чат-бот для оформлення замовлень через месенджер.

Усе. У нас є необхідні протоколи API для налаштування зв'язки з сайтом або мобільним додатком. Для установки необхідно забезпечити такий же протокол з боку Ваших онлайн-продуктів.

Демо версія

Спробуйте функціональні можливості продукції Servio особисто!

Ми підберемо для вас всю необхідну конфігурацію системи, в залежності від рішення і потреб вашого бізнесу.

Для цього залиште заявку і наш співробітник зв'яжеться з вами найближчим часом.

Залишити заявку