0

SERVIO POS WorkTime для обліку робочого часу

Інструменти для ведення обліку робочого часу персоналу на підприємстві дозволяє максимально точно фіксувати кількість відпрацьованого часу кожним співробітником, нараховувати заробітну плату відповідно до фактично відпрацьованого часу, виплачувати премії, бонуси та інші додаткові виплати. Друга важлива перевага даного інструменту це контроль приходу і відходу співробітників - все запізнення або ранні відходи будуть фіксуватися в системі.

Замовити розрахунок

У програмному забезпеченні SERVIO передбачено кілька варіантів інструментів для обліку робочого часу

► За допомогою POS-терміналів і встановленого модуля SERVIO POS WorkTime. Модуль SERVIO POS WorkTime є надбудовою POS-лінійки. Він встановлюється на термінали обслуговуючого персоналу або на ПК / ноутбуки служби безпеки. Найчастіше використовується для фіксування парафій і відходів співробітника шляхом зчитування безконтактної або контактної магнітної карти, залежно від типу встановленого зчитувача.
Даний спосіб обліку робочого часу застосовується при реєстрації на POS-терміналі або при наявності прохідний з встановленим на ній ПК служби безпеки.

► Через спеціальні термінали обліку робочого часу, найчастіше встановлені в місцях проходу співробітників. Термінали можуть бути з вбудованими біометричними зчитувачами (за відбитками пальців, сканування особи (Face ID), сітківці ока та інші), RFID зчитувачами для сканування RFID-ідентифікаторів (карти, брелоки, браслети) або комбіновані, що дозволяють ідентифікувати співробітника декількома раніше згаданими способами.

Даний метод обліку робочого часу є самим надійним, тому що його практично неможливо обдурити. Він повністю виключає можливість махінацій з боку співробітників, пов'язаних з передачею персональних карт один одному для їх сканування (наприклад, для збільшення робочого часу або прикриття невиходу на роботу). По-друге, установка подібних зчитувачів позбавляє компанію від витрат, понесених в результаті випуску нових або перепрограмування старих карт.

Даний метод обліку робочого часу ідеально підходить для великих корпорацій з великою кількістю персоналу, мереж, а також може бути встановлений в офісах компанії.

Комбіновану систему обліку робочого часу (одночасно можна ідентифікувати співробітників і по картах і за відбитками пальців) найчастіше використовують на виробництві та на підприємствах, де можливо проблемне зчитування тих же відбитків пальців в зв'язку зі специфікою роботи або носіння захисного одягу.


► При проході через турнікети зі спеціальними зчитувачами. Дана система є одночасно пропускною системою і системою обліку робочого часу. Час приходу і відходу фіксується при прикладанні персональної картки (у разі використання RFID-зчитувачів) або скануванню відбитка пальця (біометричні зчитувачі).

Дані зі зчитувача автоматично відправляються в програмне забезпечення, встановлене на ПК або ноутбуці, де можна не тільки переглядати дані, але і виконувати ряд інших дій:

Формувати звіти за кількістю відпрацьованого часу;
Налаштовувати розклад дозволів на прохід;
Вивантажувати дані в інші програми для табелювання, наприклад, «1С: Підприємство».


Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?

Вітаємо!

Оберіть мову сайту зі списку доступних