0

Підтримка

Повний контроль

Повний контроль

Процеси виконання заявки від початку і до кінця
Історія по виконаним роботам

Історія

по виконаним роботам зберігається в базі даних
Висока швидкість обслуговування

Узгодження

заявки (вартість робіт) в online-режимі
Контроль виконаних робіт

Контроль

повідомлення на email про хід виконання робіт
Економія часу

Економія часу

на обслуговування програмного процесу
Простий контроль заявок на всіх стадіях

Висока швидкість

і якість обслуговування

Технічна підтримка в Viber і Telegram!

Підключайтеся до наших чат-ботів в Viber и Telegram та спілкуйтеся з фахівцями технічної підтримки в онлайн режимі.

Viber

Viber

SERVIO Support
Telegram

Telegram

@Serviosupport_bot

Підтримка

Умови сервісного обслуговування

 

Послуги / Категорія обслуговування Cloud Мінімальна Оптимальна Максимальна

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Використання програмних документів і образів ES OTRS, доступ до личного кабинету +
Консультації персоналу по телефону і за допомогою віддаленого підключення з питань, пов'язаних з відновленням працездатності ПО 24/7
Консультації персоналу по телефону і за допомогою віддаленого підключення з питань, НЕ пов'язаних з відновленням працездатності ПО тільки через OTRS, до 0,5 годин в місяць через телефон і OTRS, до 1,5 годин в місяць через телефон і OTRS, до 2,5 годин в місяць через телефон і OTRS, до 3 годин на місяць
Консультації персоналу по телефону і за допомогою віддаленого підключення з питань, пов'язаних з аналітикою: питання за показниками, вивчення помилок у веденні обліку за дод. оплату за дод. оплату за дод. оплату з 9:00 до 18:00
Час реакції на звернення / зворотній зв'язок, яке пов'язане з відновленням працездатності ПО до 12 годин до 8 годин до 4 годин до 2 годин
Оновлення ПЗ включено, за запитом
1 раз/рік
включено, за запитом
1 раз/рік
включено, за запитом 
2 раза/рік
включено, за запитом 
4 раза/рік
Виїзд фахівця на територію замовника з питань, пов'язаних з відновленням працездатності ПО за дод. оплату за дод. оплату + +
Виїзд фахівця для консультацій, виправлення помилок персоналу, внесення змін в параметри ПО і з інших питань, НЕ пов'язаних з відновленням працездатності ПО - 1 раз / 12 міс 1 раз / 6 міс 1 раз / 3 міс
Налаштування ПО (користувачі, прейскуранти, інтерфейси та т.д) за доп. оплату (термін виконання - протягом 14 днів) за дод. оплату включено, за запитом включено, за запитом
Підключення, настройка РМ і периферійного обладнання за дод. оплату за дод. оплату включено, за запитом включено, за запитом
Розробка, модифікація звітності - - 1 раз / 6 міс 1 раз / 3 міс
Розробка, модифікація друкованих форм - - 1 раз / 3 міс 1 раз /1 міс
Профілактика ПО з використанням віддаленого доступу (індексація, хешування, усічення, настройка БД SQL) - - включено (при необхідності) включено (при необхідності)
Допрацювання ПЗ за додаткову оплату
Навчання персоналу за додаткову оплату
Гарантія на роботи, які пов'язані з оновленням, доопрацюванням ПО 14 днів
ОБЛАДНАННЯ
Діагностика обладнання за дод. оплату + + +
Час виконання ремонту обладнання - у міру завантаженості сервісного центру до 14 днів до 7 днів і надання підмінного
Доставка обладнання в ремонт і повернення замовник замовник замовник виконавець

 

Вартість додаткових робіт, які не входять до категорії обслуговування, і робіт для клієнтів, які не мають сервісного договору, складає 700 грн / год без ПДВ, тарифікація похвилинна.

Демо версія

Спробуйте функціональні можливості продукції Servio особисто!

Ми підберемо для вас всю необхідну конфігурацію системи, в залежності від рішення і потреб вашого бізнесу.

Для цього залиште заявку і наш співробітник зв'яжеться з вами найближчим часом.

Залишити заявку

Інструкції

Інструкція користувача

Ми подбали про те, щоб робота з інструментами автоматизації Servioбула дуже простою для користувача, а етап адаптації і навчання максимально швидким. Для цього ми створили докладну інструкцію з покроковим керівництвом дій.

Дотримуйтесь рекомендацій по використанню програмних продуктів Servio -ведення звітності та обліку, настройка програм лояльності, установка додаткових модулів і робота з ними.

Ця та інша корисна інформація у відкритому доступі для користувачів системою автоматизації в Servio wiki.

SERVIO wiki

Журнал змін

Всі програмні продукти Servio постійно модернізуються - розширюється функціонал, усуваються помилки і допрацьовуються додаткові можливості існуючих модулів, відповідно до сучасних вимог ведення бізнесу.

Ми беремо до уваги побажання і рекомендації користувачів системи Servio,аналізуємо їх і після тестування реалізуємо в нових версіях продукту.

Всі зміни, що вносяться нами в систему, реєструються в online журналі Servio change list.

SERVIO change list

FAQ

Впровадження системи в типовому готелі здійснюється протягом 3-4 тижнів, а ресторан з 2-3 точками продажу будуть готові до запуску через 2 тижні.

Навчання персоналу з інструментами автоматизації може бути як в груповому, так і індивідуальному порядку і проводиться в онлайн і офф-лайн режимах, згідно із заздалегідь затвердженого із замовником плану.

Так. Все програмне забезпечення SERVIO може бути взято в оренду. Це, до речі, найкраще рішення для підприємців початківців підприємців та тільки відкритих нових закладів, оскільки дозволяє скоротити первинні витрати на відкриття нового бізнесу.

При обчисленні ціни за оренду ПО враховується напрямок бізнесу та кількість необхідних конфігурацій.

Впровадження системи автоматизації відбувається в 5 етапів:

  • аналіз підприємства і виявлення його потреб;
  • розробка технічного завдання;
  • настройка система (довідкові системи, звітні форми, доступ для кожного з користувачів), установка обладнання;
  • тестування;
  • запуск системи автоматизації;

Ознайомитися з обладнанням, яке ми використовуємо при встановленны системи автоматизації можна за цим посиланням.

Як відбувається сервісна підтримка після запуску?

На ПО існує гарантія 12 місяців. Термін гарантійного обслуговування обладнання залежить від строків які вказала компанія виробник.  

Хоча ми, як профессіонали, і не не "вітаємо" такі методи, але при скорочених термінах, запуск програми в ресторані може статися за 2 дні

Програмне забезпечення SERVIO захищено законами України та міжнародними угодами про авторські права, а також іншими законами і договорами, які регулюють відносини авторського права. Всі виключні права на відповідне програмне забезпечення, а також на її матеріали і копії належать тільки правовласнику.

Ліцензійна угода діє стосовно вище зазначеного програмного забезпечення, записаного на відповідні носії або на web-сайті правовласника, будь-які друковані матеріали і будь-яку «вбудовану» або електронну інформацію.

Встановлюючи або використовуючи програмне забезпечення, Ви автоматично погоджуєтеся і приймаєте на себе всі умови ліцензійної угоди.

1. Права на використання програмного забезпечення

Купуючи ліцензійне програмне забезпечення, користувач може отримати наступні права:

1.1 Цілодобовий доступ на протязі періоду дії обраного тарифу;

1.2 Використання програми і всіх її функцій в тому обсязі, який позначений тарифом, а також шляхом здійснення всіх необхідних дій для функціонування програмного забезпечення згідного його призначенням;

1.3 Зберігання і використання в мережі. Дозволяється зберігання, установка і запуск копії програми з загальнодоступного пристрої зберігання даних (наприклад, сервера мережі).

2. Поширення і передача програмного забезпечення третім особам

Всі виключні права на продаж і поширення програмного забезпечення, його матеріалів і копій належить правовласнику. Будь-яке розповсюдження, перепродаж або передача програмного забезпечення, його матеріалів і копій третім особам без попередньої письмової згоди з правовласників є серйозним порушенням ліцензійної угоди і чинне законодавство про авторське право.

3. Права власності

3.1 Програмне забезпечення, керівництво користувачів і вказівками разом з програмним забезпеченням, є інтелектуальною власністю юридичної особи, яка надає Вам програмне забезпечення (далі «Постачальник») і охороняються чинним авторським правом, положеннями міжнародних договорів та інших чинним законодавством країни, в якій використовується програмне забезпечення. Структура, організація і програмний код будь-якого програмного забезпечення є комерційною таємницею і конфіденційною інформацією, що належить Постачальнику. Ви надаєте Постачальнику право і свій дозвіл зберігати і будь-яким чином використовувати при розробці своїх існуючих або майбутніх продуктів або послуг будь-які ваші коментарі та пропозиції, що стосуються Рішення і направляються вами Постачальника, без виплати будь-якої компенсації і підтвердження вашого дозволу на подібне зберігання або використання.

3.2 Володіння програмним забезпеченням і його використання не наділяють вас будь-якими правами, включаючи авторські права на програмне забезпечення, керівництво користувачів та інструкцію, за винятком обумовлених в цій Угоді. Всі права на Рішення, включаючи будь-які пов'язані авторські права, патенти, комерційну таємницю, торгові знаки та інші права інтелектуальної власності, зберігаються за Постачальником.

4. Зміни та оновлення ліцензійної угоди

Ми залишаємо за собою право змінювати, оновлювати або доповнювати інформацію ліцензійної угоди. Всі зміни, поновлення та доповнення будуть опубліковані на цій сторінці.

Компанія Expert Solution піклується про безпеку даних своїх клієнтів. З метою, щоб Ви не турбувалися про те, що відбувається з Вашими даними після надання їх нам, ми створили справжню Політику конфіденційності щодо використання персональної інформації своїх клієнтів. Дана Політика конфіденційності поширюється на всю інформацію, яку компанія Expert Solution може отримати в процесі установки і використання програмного забезпечення.

Установка і використання програмного забезпечення означає, що користувач погоджується з умовами Політики конфіденційності і дає повну згоду на обробку та використання персональної інформації, а також означає, що користувач має повне право використовувати і вносити персональну інформацію про компанію для отримання відповідних сервісів, передбачених роботою програмного забезпечення.

1. Збір персональної інформації

1.1 Під «персональною інформацією» користувача маються на увазі всі надані дані, які користувач вказав при реєстрації, установці і в процесі використання програмного забезпечення, включаючи всі персональні дані про користувача і компанії, а також дані, які автоматично передаються компанії Expert Solution в процесі використання програмного забезпечення ;

1.2 Ця Політика конфіденційності застосовується тільки у відношенні до програмного забезпечення;

1.3 Компанія Expert Solution не перевіряє персональну інформацію на достовірність і не здійснює контроль за її актуальністю. Однак ми виходимо з того, що передана інформація є достовірною та актуальною.

2. Обробка персональних даних користувачів

2.1 Компанія Expert Solution збирає тільки ті дані, які необхідні для коректної роботи програмного забезпечення, а також для роботи сервісів, що входять до складу програмного забезпечення;

2.2 Персональна інформація користувачів може бути використана для ідентифікації в рамках угод, настройки програмного забезпечення, зв'язку з клієнтом (відправлення повідомлень, запитів та інформації, що стосуються використання програмного забезпечення, надання послуг, а також обробка запитів і заявок), надання персоналізованих сервісів, установки оновлень і поліпшення якості обслуговування, проведення статистичного аналізу.

3. Надання доступу до інформації третім особам

3.1 Ми не надаємо доступ до персональної інформації користувача третім особам без попередньої згоди користувача;

3.2 Ми маємо право передавати персональну інформацію користувача тільки в випадках:

3.2.1 Якщо користувач сам надав дозвіл на передачу;

3.2.2 Передача необхідна в рамках використання користувачем певного сервісу або для надання послуги користувачеві;

3.2.3 Виявлення та запобігання шахрайських дій з боку користувача;

3.2.4 Рішення проблем безпеки та усунення технічних неполадок;

3.2.5 Дотримання законодавства України, в тому числі надання інформації на вимогу фізичних і юридичних осіб, установ, організацій будь-якої форми власності або державних органів, які мають право на отримання такої інформації згідно із законодавством України;

3.2.6 Захисту прав, майна та безпеки компанії Expert Solution, її клієнтів або громадськості, в рамках законодавства України;

3.2.7 Відсутність прав у користувача використовувати персональну інформацію про компанію.

4. Захист персональної інформації

Компанія Expert Solution вживає необхідних організаційних і технічних заходів для захисту персональних даних користувачів від неправомірного посягання, випадкового доступу, видалення, копіювання, зміни, розповсюдження та інших неправомірних дій третіми особами стосовно персональної інформації користувача.

5. Зміни та оновлення цієї Політики конфіденційності

Ми залишаємо за собою право змінювати, оновлювати або доповнювати інформацію цієї Політики конфіденційності. Всі зміни, поновлення та доповнення будуть опубліковані на цій сторінці.

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?