
WorkDesk – керування фронт та бек-офісом
SERVIO WorkDesk є основною програмою для керування POS-лінійкою програмного забезпечення SERVIO. WorkDesk працює під web та поєднує в собі всі функції, необхідні для ефективного управління підприємством. Дозволяє оптимізувати всі робочі процеси підприємства, виключити помилки та зловживання з боку працівників, вести коректний управлінський і складський облік
Універсальне рішення
Програмний модуль працює під Windows, Android та IOS
Масштабування
Використовуйте різні робочі місця
Ефективність
Велика кількість інтеграцій з обладнанням та іншим програмним забезпеченням дозволить побудувати ефективну систему
Переваги
- звільнити своїх співробітників від виконання трудомістких рутинних завдань, суттєво підвищивши продуктивність їхньої праці
- підвищити якість обслуговування клієнтів та вийти на новий рівень конкурентоспроможності
- відстежувати ефективність взаємодії персоналу та гостей закладу
- моніторити обсяги продажу, оперативно вносити зміни до маркетингових стратегій, усуваючи помилки та мінімізуючи витрати
- убезпечити свій бізнес від крадіжок із боку недобросовісного персоналу
- дозволяє досягти максимальної ефективності на кожному етапі робочого процесу: в залі, на кухні, на барі, на касі, на складі та в обліку
Керування всіми аспектами роботи фронт-офісу: ведення довідників, налаштування користувачів, додавання та настроювання POS та іншого обладнання.Зручний інтерфейс дозволить вирішити задачі легко та без зайвих проблем
– складання калькуляційних карток;
– проведення прибуткових та видаткових операцій;
– переміщення та списання;
– розрахункові операції з постачальниками, ведення кас;
– інвентаризація
Модуль лояльності дозволить Вам легко впровадити маркетингові програми, торгівельні акції для ефективного залучення постійних клієнтів та збільшення прибутку
Основне завдання розширення – заздалегідь підготувати ряд певну подію: сеанс у кінотеатрі, на ковзанку або виставута та організувати продаж квитків на них. Функціонал дозволяє не тільки створити один сеанс, але й генерувати їх на певний період часу
– інтегрований дашборд з основними показниками роботи закладу;
– виручка з розбивкою по днях, відділах, співробітниках, підприємствах, станціях;
– погодинний звіт з продажів;
– звіт по рахункам, змінам;
– замовлення та відмови;- продажі по персоналу
Пов’язані модулі та інтеграції
Залишилися запитання?
Наша місія – надати вам якісні та інформовані відповіді на всі ваші запитання, незалежно від їхньої складності. Наша команда експертів готова працювати для вас і сприяти вашому розумінню та розвитку
Залишити питання