Функціональні можливості:
- можливість створити власний програми лояльності (знижкова, бонусна) як для всієї мережі, так і для кожної точки індивідуальну
- доступ до бази клієнтів з будь-якої точки мережі
- можливість додавання клієнта з програму лояльності з будь-якої точки мережі
- зберігання контактних даних клієнта і його переваги
- можливість створення декількох груп системи лояльності
- установка різних дисконтних знижок на різні групи або позиції
- установка правил для переміщення по групі знижок при досягненні певних умов
- нарахування та списання бонусів відповідно до правил
- проведення платіжних транзакцій
- докладний звіт про ефективність проведених маркетингових заходів
- формування аналітики зібраних даних по мережі підприємств і по кожному окремо
- інтеграція з модулями зворотного зв’язку (при використанні модулів SERVIO MailSender і SERVIO ViberSender)
Використовуючи модуль SERVIO LoyaltyProgram, ви зможете автоматизувати процес управління бонусами і знижками для постійних клієнтів закладу, що працює в індустрії гостинності та обслуговування. Використовуючи цей інструмент в зв’язці з SERVIO HMS або POS, ви отримаєте комплексну картину роботи вашого підприємства.