Як відбувається сегментація клієнтів і вивантаження даних через SERVIO Notify?
КРОК 1.
Налаштовується правило, за яким вивантажуються дані клієнтів з HMS або POS. Правила можуть бути всілякі, обмеженням є тільки відсутність необхідної інформації в базі. Одними з найпоширеніших є, наприклад:
- клієнти, які оселилися в готель в певний період;
- клієнти, які зробили більше одного замовлення;
- гості, які відвідали SPA;
- всі, хто скористався акцією “Щасливі години”;
- відвідувачі, які замовили певну страву.
І багато-багато інших варіацій.
Правило налаштовується раз, задається частотність вивантаження (щодня, кожні 5 днів, раз в місяць і т.д.), після чого працює автоматично. Одночасно можна використовувати необмежену кількість правил.
КРОК 2.
Налаштовується інтеграція з сервісом розсилки повідомлень (наприклад, Turbo SMS). Після інтеграції дані про клієнтів, яким необхідно зробити розсилку, автоматично вивантажуються в сервіс.
Функціональні можливості програми SERVIO Notify:
- відправка розсилок і повідомлень визначеним переліком клієнтів;
- створення різних автоматизованих правил сегментації клієнтів (які оселилися в певний період, які відвідали певні послуги, які скористалися конкретною акцією);
- відправка на вказану пошту звітів про роботу компанії за певний період;
- інтеграція з сервісом розсилки повідомлення Turbo SMS;
- вивантаження даних з SERVIO HMS і SERVIO POS.