Як відбувається сегментація клієнтів і вивантаження даних через SERVIO Notify?

КРОК 1.

Налаштовується правило, за яким вивантажуються дані клієнтів з HMS або POS. Правила можуть бути всілякі, обмеженням є тільки відсутність необхідної інформації в базі. Одними з найпоширеніших є, наприклад:

  • клієнти, які оселилися в готель в певний період;
  • клієнти, які зробили більше одного замовлення;
  • гості, які відвідали SPA;
  • всі, хто скористався акцією “Щасливі години”;
  • відвідувачі, які замовили певну страву.

І багато-багато інших варіацій.

Правило налаштовується раз, задається частотність вивантаження (щодня, кожні 5 днів, раз в місяць і т.д.), після чого працює автоматично. Одночасно можна використовувати необмежену кількість правил.

КРОК 2.

Налаштовується інтеграція з сервісом розсилки повідомлень (наприклад, Turbo SMS). Після інтеграції дані про клієнтів, яким необхідно зробити розсилку, автоматично вивантажуються в сервіс.

Функціональні можливості програми SERVIO Notify:

  • відправка розсилок і повідомлень визначеним переліком клієнтів;
  • створення різних автоматизованих правил сегментації клієнтів (які оселилися в певний період, які відвідали певні послуги, які скористалися конкретною акцією);
  • відправка на вказану пошту звітів про роботу компанії за певний період;
  • інтеграція з сервісом розсилки повідомлення Turbo SMS;
  • вивантаження даних з SERVIO HMS і SERVIO POS.

Залишити запит

Замовте зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з вами в найкоротший термін

    Залишити запит

    Замовте зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з вами в найкоротший термін