WorkDesk – керування фронт та бек-офісом

SERVIO WorkDesk є основною програмою для керування POS-лінійкою програмного забезпечення SERVIO. WorkDesk працює під web та поєднує в собі всі функції, необхідні для ефективного управління підприємством. Дозволяє оптимізувати всі робочі процеси підприємства, виключити помилки та зловживання з боку працівників, вести коректний управлінський і складський облік

Універсальне рішення

Програмний модуль працює під Windows, Android та IOS

Масштабування

Використовуйте різні робочі місця

Ефективність

Велика кількість інтеграцій з обладнанням та іншим програмним забезпеченням дозволить побудувати ефективну систему

Переваги

  • звільнити своїх співробітників від виконання трудомістких рутинних завдань, суттєво підвищивши продуктивність їхньої праці
  • підвищити якість обслуговування клієнтів та вийти на новий рівень конкурентоспроможності
  • відстежувати ефективність взаємодії персоналу та гостей закладу
  • моніторити обсяги продажу, оперативно вносити зміни до маркетингових стратегій, усуваючи помилки та мінімізуючи витрати
  • убезпечити свій бізнес від крадіжок із боку недобросовісного персоналу
  • дозволяє досягти максимальної ефективності на кожному етапі робочого процесу: в залі, на кухні, на барі, на касі, на складі та в обліку
Керування фронт-офісом
Керування всіми аспектами роботи фронт-офісу: ведення довідників, налаштування користувачів, додавання та настроювання POS та іншого обладнання.Зручний інтерфейс дозволить вирішити задачі легко та без зайвих проблем
Ведення бек-офісу:
– складання калькуляційних карток;
– проведення прибуткових та видаткових операцій;
– переміщення та списання;
– розрахункові операції з постачальниками, ведення кас;
– інвентаризація
Лольність
Модуль лояльності дозволить Вам легко впровадити маркетингові програми, торгівельні акції для ефективного залучення постійних клієнтів та збільшення прибутку
Планувальник подій
Основне завдання розширення – заздалегідь підготувати ряд певну подію: сеанс у кінотеатрі, на ковзанку або виставута та організувати продаж квитків на них. Функціонал дозволяє не тільки створити один сеанс, але й генерувати їх на певний період часу
Дашборд та статистика:
– інтегрований дашборд з основними показниками роботи закладу;
– виручка з розбивкою по днях, відділах, співробітниках, підприємствах, станціях;
– погодинний звіт з продажів;
– звіт по рахункам, змінам;
– замовлення та відмови;- продажі по персоналу

Пов’язані модулі та інтеграції

Інтеграція з BAS

Залишилися запитання?

Наша місія – надати вам якісні та інформовані відповіді на всі ваші запитання, незалежно від їхньої складності. Наша команда експертів готова працювати для вас і сприяти вашому розумінню та розвитку

Залишити питання

Ви отримаєте зручний інструмент керування закладом, що дозволить підвищіти продуктивність, покращити якість обслуговування, запровадити ефективний моніторинг та отримання статистики

Так. Все програмне забезпечення SERVIO може бути взято у підписку. Це, до речі, найкраще рішення для підприємців початківців підприємців та тільки відкритих нових закладів, оскільки дозволяє скоротити первинні витрати на відкриття нового бізнесу

При обчисленні ціни за оренду ПО враховується напрямок бізнесу та кількість необхідних конфігурацій

Ми пропонуємо такі види обладнання: POS монітори, POS системи та POS термінали, спеціалізовані принтери, фіскальні реєстратори, периферійні пристрої, сканери, термінали самообслуговування та багато іншого

Залишити запит

Замовте зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з вами в найкоротший термін

    Залишити запит

    Замовте зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з вами в найкоротший термін