0

Автоматизація готелів, хостелів та пансіонатів


модуль HMS Reservation в отеле

Модуль бронювання для сайту

 

Модуль SERVIO HMS Reservation - інструмент бронювання та оплати номерів в режимі on-line. У поєднанні з системою автоматизації SERVIO HMS цей модуль дозволяє істотно підвищити зручність обслуговування так спростити процедуру поселення, як для клієнтів так і для працівників закладу. Все це в комплексі дозволить досягти високої лояльності ваших гостей та істотно збільшити кількість продажів.

Детальніше

модуль Channel Manager в отеле

Channel Manager для управління ОТА-каналами

 

Модуль Channel Manager від yieldPlanet - це програмний інструмент, що надає можливість готельєрам ефективно та оперативно керувати всіма електронними каналами продажів з єдиної точки управління. Channel Manager автоматизує завантаження тарифів, загального та доступного до продажу кількості номерів в готелі, а також різних промо-пропозицій та обмежень. Вбудовані функції бізнес-аналітики  допомагають приймати зважені рішення, спрямовані на збільшення доходу та прибутку.

Детальніше

модуль Back Office в отеле

Ведення складського обліку, бухгалтерський і фінансовий облік

 

УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейси обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO HMS та SERVIO POS, а також проводити обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Таке рішення забезпечує проведення глибокого управлінського обліку по всих  наявних організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації окремо..

Детальніше

модуль ProcessingCenter в отеле

Вивантаження даних з SERVIO HMS в CRM-систему

 

Інтеграція SERVIO HMS з CRM-системами забезпечує вивантаження контактних даних, анкет гостей, угод з HMS в CRM-систему готелю (Бітрікс24, AmoCRM).

Детальніше

Електронні замки VingCard

 

Електронні замки VingCard - це великий асортимент замків, кольорів і ручок, здатних доповнити будь-який стиль.

Детальніше

 

модуль ProcessingCenter в отеле

"Мобільний ключ" для відкриття замків смартфоном

«Mobile Access» від ASSA ABLOY Global Solutions - мобільний додаток, що дозволяє гостям і персоналу готелю відкривати електронні замки VingCard власним смартфоном.

Детальніше

модуль Back Office в отеле

Термінал самообслуговування для готелів

 

Servio SelfService дозволяє гостю самостійно поселятися в готель. Виконує всі основні операції, необхідні для поселення - бронює номер, видає електронний ключ, приймає оплати.

Детальніше

модуль ProcessingCenter в отеле

Електронне меню для замовлення їжі в номер

 

Відмінне рішення, якщо в готелі надається послуга замовлення їжі в номер. Електронне меню Justo дозволяє розміщувати QR-код з посиланням на меню для оформлення замовлення.

Детальніше

модуль App Report в SPA

Мобільний додаток для отримання статистики на смартфон

 

Програмне забезпечення SERVIO Mobile Statistic надає можливість отримувати звіти підприємства на будь-якому пристрої (телефон, планшет) з операційною системою Android та iOS. Використання цього модуля дозволяє співробітникам підприємства знаходиться в курсі оперативної інформації та активно реагувати на зміни тих чи інших показників, наприклад, завантаження номерного фонду (для готелів) або кількості грошових коштів (для ресторану).

Детальніше

Мобільний додаток для програми лояльності

 

Мобільний додаток для програми лояльності SERVIO Loyalty дозволяє повністю замінити дисконтні пластикові карти в готелі на сучасне мобільне IT-рішення. Додаток встановлюється на мобільні пристрої клієнтів (підтримує операційні системи Android і IOS) і є дисконтною карткою клієнта (на екран смартфона виводиться QR-код), особистим кабінетом (відображається інформація про накопичених бонусів і доступних знижки), модулем бронювання, персональним календарем з нагадуваннями про майбутніх поселеннях або відвідуванні, наприклад, СПА-процедур.

Детальніше

модуль  Loyalty Program в отеле

Управління програмою лояльності

 

Модуль SERVIO LoyaltyProgram - інструмент для управління та формування системи лояльності клієнтів, а також для реалізації проводення маркетингових акцій та бонусних програм. Гнучкість налаштувань системи дозволяє впроваджувати будь-які правила проведення як тимчасових, так і постійних маркетингових заходів. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, такими як Servio POS, SERVIO HMS , так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором.

Детальніше

модуль  Loyalty Program в отеле

Сегментація бази клієнтів, розсилка повідомлень відібраній групі

 

Модуль SERVIO Notify дозволяє сегментувати базу клієнтів на підставі заданих правил (поселілялісь в готель влітку, скористалися акцією на SPA, дні народження в травні і т.д.). Має зв'язку з сервісом розсилки повідомлень Turbo SMS, завдяки чому автоматично вивантажує контактні дані відібраної групи клієнтів для подальшої відправки листів.

Детальніше

модуль HMS Corporate в отеле

Підключення компаній-корпорантів (наприклад, travel-агенств) до бронювання номерів

 

Модуль SERVIO HMS Corporate - модуль корпоративного бронювання, що дозволяє організувати підключення компаній-корпорантів до системи Servio HMS. Використання цього модуля дозволить скоротити кількість завдань, які виконуються вашим персоналом, а клієнтам - отримати зручний web-доступ до оперативної інформації про бронювання або поселення своїх співробітників в готелі.

Детальніше

модуль SIP-CONNECTION в отеле

Інтеграція з IP-телефонією

 

Модуль SERVIO IP-connection - є додатковим сервісом для системи SERVIO HMS який інтегрується з CIP-телефонією, що дозволяє автоматично відображати інформацію про кліента та його попередні замовлення. Використання модуля SERVIO IP-connection спростить роботу по прийняттю вхідних дзвінків та істотно полегшить роботу по їх обробці, завдяки спрощенню процесу та збереженню інформації про кліента. 

Детальніше

модуль Work Time  в отеле

Облік робочого часу персоналу

 

Модуль SERVIO POS WorkTime - встановлюється на терміналі обслуговуючого персоналу та дозволяє точно фіксувати кількість робочих годин персоналу шляхом зчитування персональної карти. Функціональні можливості цього інструменту дозволяють формувати звіти по кожному співробітнику та в цілому. 

Детальніше

модуль SERVIO POS в отеле

Програма для ресторану

 

Модуль SERVIO POS - це максимальний набір функціональних можливостей для закладу громадського харчування. Системна платформа з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом адаптується під будь-який розмір бізнесу і прекрасно інтегрується з іншими продуктами з лінійки SERVIO.

Детальніше

модуль ProcessingCenter в отеле

Автоматизація SPA-комплексу

 

Модуль SERVIO Planner служить для автоматизації SPA-комплексу при готелі. Дозволяє резервувати процедури, бронювати місця надання послуг, планувати завантаженість.

Детальніше

модуль ProcessingCenter в отеле

Проведення інвентаризацій

 

Програма Mobile Inventory дозволяє проводити інвентаризацію в готелі по RFID-мітками. Значно спрощує і прискорює процес проведення інвентаризації.

Детальніше

Головний модуль для готелів

 

Модуль SERVIO HMS - інструмент для спрощення ведення готельного бізнесу та автоматизації роботи всих його підрозділів для максимального контролю і оцінки діяльності, управління персоналом, ведення статистики та звітності. Даний модуль забезпечує взаємопов'язану роботу всіх служб готелю для організації комплексного обслуговування клієнтів з урахування думки кожного гостя, а також чітке розмежування функцій співробітників, за допомогою налаштування індивідуального доступу до системи. Автоматизація всіх технологічних процесів місця розміщення: бронювання, реєстрація гостей і облік іноземних громадян, розрахунки з гостями, управління номерним фондом, покоївок, проведення нічного аудиту і т.д.

Детальніше

 

Программное обеспечение для отелей

Програма для готелів SERVIO - потужний багатофункціональний програмний інструмент, який вирішує всі найважливіші завдання готельного бізнесу: бронювання, поселення гостей, проведення конференцій та банкетів, управління персоналом і контроль їх роботи, фінансовий і бухгалтерський облік, інші.

Програмне забезпечення для готелів SERVIO - це:

  • Єдина система управління напрямками діяльності готельного комплексу (готель, ресторан, СПА, аквапарк, фітнес-зона та інші);
  • Корпоративний модуль для надання доступу компаніям-корпоранти до номерного фонду готелю для самостійного бронювання номерів (наприклад, travel-агентствам);
  • Точний товарний, бухгалтерський і фінансовий облік;
  • Прозорість у веденні господарської діяльності;
  • Гнучка система бронювання, поселення і обслуговування гостей;
  • Ефективна система управління номерним фондом;
  • Облік робочого часу співробітників, контроль роботи персоналу, CRM для housekeeping;
  • Синхронізація зі спеціальним обладнанням, системою контролю управління доступом, BMS;
  • Ведення клієнтської бази;
  • Проведення дисконтних, бонусних і інших програм лояльності;
  • Інтегрована система онлайн-бронювання (сайт, ОТА-канали);
  • Взаємопов'язана робота всіх служб підприємства для організації комплексного обслуговування і врахування думки кожного клієнта;
  • Понад 130 звітів для детального аналізу роботи готелю.

Програма для готелів SERVIO розроблена з урахуванням всіх потреб готельного бізнесу, щоб допомогти готелю налагодити бізнес-процеси, ефективно витрачати всі наявні ресурси, мінімізувати витрати, оптимізувати роботу персоналу та отримати максимальний прибуток. Програмне забезпечення SERVIO підходить для готелів будь-якого масштабу і складності: міні-готелі, невеликі хостели, готельні комплекси, мережеві підприємства, пансіонати, санаторії та інші.


Система автоматизації для готелів SERVIO включає всі необхідні модулі для ефективної автоматизації бізнес-процесів в готельному бізнесі

PMS

Модуль бронювання для сайту SERVIO Reservation

Channel Manager для ОТА-каналів

Інструмент для ведення товарного і фінансового обліку УНФ SERVIO BackOffice

Мобільні додатки

Програмні інструменти для персоналу


Єдина система управління напрямками діяльності готельного комплексу

Програма SERVIO складається з різних модулів, кожен з яких вирішує завдання не тільки готелю, але і ресторану, СПА-комплексу, фітнес-залу та інших напрямків діяльності при готелі, об'єднуючи їх все в єдину систему управління і забезпечуючи повноцінну взаємозв'язок один з одним.

PMS для готелю SERVIO HMS

Програма для готелю SERVIO HMS - основний інструмент в системі автоматизації для готелів, що володіє найбільш широким набором функцій. Програма вирішує всі завдання, пов'язані з бронюванням номерів і обслуговуванням гостей (поселення, розрахунок і т.д.), має вбудовану CRM для housekeeping, інструменти для конференц-сервісу.

Гнучка система настройки тарифів і установка спеціальних умов для кожного каналу продажів дозволяє ефективно використовувати номерний фонд готелю, забезпечуючи при цьому захист від овербукинга.

Наявність більше 130 звітів дозволяє максимально детально проаналізувати роботу готелю, виявити слабкі місця і виправити їх.

Модуль бронювання на сайт SERVIO Reservation

Модуль бронювання SERVIO Reservation розроблений для того, щоб Ваш сайт - прямий канал продажів, - почав продавати. Він встановлюється на сайт готелю і підключається до SERVIO HMS. Вся інформація про тарифи, доступність номерів і нові броні автоматично синхронізується між даними програмними інструментами в реальному часі без затримок.

Channel Manager для ОТА-каналів

Channel Manager для ОТА-каналів - програмний інструмент, який повністю автоматизує використання ОТА-каналів. Автоматичне отримання броней в PMS, зміна тарифів, оновлення актуальних даних про доступність номерів на всіх ОТА-каналах - і все це в перебігу 2-4 хвилин. Досить швидко, особливо якщо врахувати, що Channel Manager дозволяє використовувати до 500 ОТА-каналів одночасно.

Завдяки можливості в PMS-системі SERVIO HMS задавати спеціальні умови для даного каналу продажів і встановлювати обмеження на квоти (наприклад, тільки 80% номерного фонду), програма захищає готель від овербукинга.

Зв'язок готельної програми SERVIO HMS з програмним забезпеченням для ресторанів SERVIO POS і програмою для СПА SERVIO POS SPA

Кожен з перерахованих програмних продуктів в системі автоматизації SERVIO може працювати як самостійно, так і в зв'язці один з одним. Вся інформація про заходи (наприклад, конференція) або використанні додаткових послуг (наприклад, відвідування СПА) автоматично потрапляє до відповідних програм, тим самим виключаючи потреба дублювати її вручну, покращуючи якість обслуговування і підвищуючи лояльність з боку клієнта.


Інструменти для отримання бронювань


► PMS-система (АСУ) SERVIO HMS для бронювання номерів адміністратором готелю, наприклад, на рецепції. У неї також потрапляють броні з усіх інших каналів отримання заявок (сайт, додаток і т.д.), так як HMS є основною програмою для управління бізнес-процесами в готелі.

► Модуль бронювання для сайту SERVIO HMS Reservation для отримання заявок з власного сайту. Встановлюється на сайт за допомогою коду, має пряму синхронізацію з HMS.

► Channel Manager для отримання заявок з ОТА-каналів. Залежно від обраного пакета Ви можете розміщувати свій готель більш ніж на 400 світових ОТА-каналах.

► HMS Corporate для бронювання номерів в готелі третіми особами, наприклад, travel-агентствами. Програма HMS Corporate - це доступ до актуального номерного фонду готелю і можливість самостійно бронювати номери в ньому персоналу, наприклад, travel-агентств.

► Мобільний додаток SERVIO Mobile Loyalty з вбудованим модулем бронювання номерів. З ним клієнти готелю зможуть бронювати номер прямо в додатку, встановленому на своєму смартфоні.


Наше комплексне рішення для готелів і готельних комплексів

 

FAQ

За кількістю номерів. Запропоновано зручні для клієнта градації номерного фонду, наприклад, до 10 номерів або до 50 номерів, потрапляння в які впливає на вартість системи. Також можливі додаткові модулі і інтерфейси, які впливають на підсумкову вартість.

Так. У програмі HMS доступна гнучка система налаштувань типів продажів: за номерами, ліжками або комбінований (один номер може продаватися як весь, так і окремо по ліжках).

Так, система підтримує табличне та графічне відображення інформації. Хочемо зазначити, що шахматка зручна для невеликих готелів. Великим готеляк, як правило, зручніше працювати з табличними формами.

Всі основні. Комплексне система для автоматизації готелів SERVIO включає кілька модулів для створення і отримання бронею: PMS-система SERVIO HMS, модуль бронювання для сайту HMS Reservation, Channel Manager для ОТА-каналів, модуль для корпоративного бронювання. Всі вони синхронізуються один з одним в PMS-системі.

ОТА-канали - онлайн-канали продажів, які надають пошук і бронювання номерів через власну систему. Простіше кажучи, це онлайн-майданчики з великою базою готелів і номерів, на яких відвідувач серед усіх доступних може вибрати собі номер, що відповідає його вимогам, і забронювати його відразу на сайті.


Найвідомішими ОТА-каналами є Booking, Expedia, Airbnb і інші.

Автоматично. При підключенні модуля Channel Manager налаштовується зв'язка з PMS-системою готелю. Після чого інформація про доступність номерів і їх вартість автоматично вивантажується на всі використовувані ОТА-канали, а броні, отримані з них, автоматично потрапляють в HMS. Обмін інформацією відбувається протягом декількох хвилин.

Так можна. Система може бути придбана як в постійне користування, так і взята в оренду з розміщенням на віддаленому сервері (клауд).

Програма для готелів Servio HMS - це web-рішення, тому його можна запустити на будь-якому пристрої з встановленим інтернет браузером і підключеному до мережі, локальної або інтернет, в залежності від розміщення бази даних.

Так, якщо база даних розміщена локально. Якщо використовується клауд-рішення, - інтернет необхідний.

Демо версія

Спробуйте функціональні можливості продукції Servio особисто!

Ми підберемо для вас всю необхідну конфігурацію системи, в залежності від рішення і потреб вашого бізнесу.

Для цього залиште заявку і наш співробітник зв'яжеться з вами найближчим часом.

Залишити заявку