Автоматизація готелів, хостелів та пансіонатів
Модуль SERVIO HMS Reservation - інструмент бронювання та оплати номерів в режимі on-line. У поєднанні з системою автоматизації SERVIO HMS цей модуль дозволяє істотно підвищити зручність обслуговування так спростити процедуру поселення, як для клієнтів так і для працівників закладу. Все це в комплексі дозволить досягти високої лояльності ваших гостей та істотно збільшити кількість продажів.
Модуль Channel Manager від yieldPlanet - це програмний інструмент, що надає можливість готельєрам ефективно та оперативно керувати всіма електронними каналами продажів з єдиної точки управління. Channel Manager автоматизує завантаження тарифів, загального та доступного до продажу кількості номерів в готелі, а також різних промо-пропозицій та обмежень. Вбудовані функції бізнес-аналітики допомагають приймати зважені рішення, спрямовані на збільшення доходу та прибутку.
УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейси обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO HMS та SERVIO POS, а також проводити обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Таке рішення забезпечує проведення глибокого управлінського обліку по всих наявних організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації окремо..
Інтеграція SERVIO HMS з CRM-системами забезпечує вивантаження контактних даних, анкет гостей, угод з HMS в CRM-систему готелю (Бітрікс24, AmoCRM).
Електронні замки VingCard - це великий асортимент замків, кольорів і ручок, здатних доповнити будь-який стиль.
«Mobile Access» від ASSA ABLOY Global Solutions - мобільний додаток, що дозволяє гостям і персоналу готелю відкривати електронні замки VingCard власним смартфоном.
Servio SelfService дозволяє гостю самостійно поселятися в готель. Виконує всі основні операції, необхідні для поселення - бронює номер, видає електронний ключ, приймає оплати.
Відмінне рішення, якщо в готелі надається послуга замовлення їжі в номер. Електронне меню Justo дозволяє розміщувати QR-код з посиланням на меню для оформлення замовлення.
Програмне забезпечення SERVIO Mobile Statistic надає можливість отримувати звіти підприємства на будь-якому пристрої (телефон, планшет) з операційною системою Android та iOS. Використання цього модуля дозволяє співробітникам підприємства знаходиться в курсі оперативної інформації та активно реагувати на зміни тих чи інших показників, наприклад, завантаження номерного фонду (для готелів) або кількості грошових коштів (для ресторану).
Мобільний додаток для програми лояльності SERVIO Loyalty дозволяє повністю замінити дисконтні пластикові карти в готелі на сучасне мобільне IT-рішення. Додаток встановлюється на мобільні пристрої клієнтів (підтримує операційні системи Android і IOS) і є дисконтною карткою клієнта (на екран смартфона виводиться QR-код), особистим кабінетом (відображається інформація про накопичених бонусів і доступних знижки), модулем бронювання, персональним календарем з нагадуваннями про майбутніх поселеннях або відвідуванні, наприклад, СПА-процедур.
Модуль SERVIO LoyaltyProgram - інструмент для управління та формування системи лояльності клієнтів, а також для реалізації проводення маркетингових акцій та бонусних програм. Гнучкість налаштувань системи дозволяє впроваджувати будь-які правила проведення як тимчасових, так і постійних маркетингових заходів. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, такими як Servio POS, SERVIO HMS , так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором.
Модуль SERVIO Notify дозволяє сегментувати базу клієнтів на підставі заданих правил (поселілялісь в готель влітку, скористалися акцією на SPA, дні народження в травні і т.д.). Має зв'язку з сервісом розсилки повідомлень Turbo SMS, завдяки чому автоматично вивантажує контактні дані відібраної групи клієнтів для подальшої відправки листів.
Модуль SERVIO HMS Corporate - модуль корпоративного бронювання, що дозволяє організувати підключення компаній-корпорантів до системи Servio HMS. Використання цього модуля дозволить скоротити кількість завдань, які виконуються вашим персоналом, а клієнтам - отримати зручний web-доступ до оперативної інформації про бронювання або поселення своїх співробітників в готелі.
Модуль SERVIO IP-connection - є додатковим сервісом для системи SERVIO HMS який інтегрується з CIP-телефонією, що дозволяє автоматично відображати інформацію про кліента та його попередні замовлення. Використання модуля SERVIO IP-connection спростить роботу по прийняттю вхідних дзвінків та істотно полегшить роботу по їх обробці, завдяки спрощенню процесу та збереженню інформації про кліента.
Модуль SERVIO POS WorkTime - встановлюється на терміналі обслуговуючого персоналу та дозволяє точно фіксувати кількість робочих годин персоналу шляхом зчитування персональної карти. Функціональні можливості цього інструменту дозволяють формувати звіти по кожному співробітнику та в цілому.
Модуль SERVIO POS - це максимальний набір функціональних можливостей для закладу громадського харчування. Системна платформа з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом адаптується під будь-який розмір бізнесу і прекрасно інтегрується з іншими продуктами з лінійки SERVIO.
Модуль SERVIO Planner служить для автоматизації SPA-комплексу при готелі. Дозволяє резервувати процедури, бронювати місця надання послуг, планувати завантаженість.
Програма Mobile Inventory дозволяє проводити інвентаризацію в готелі по RFID-мітками. Значно спрощує і прискорює процес проведення інвентаризації.
Модуль SERVIO HMS - інструмент для спрощення ведення готельного бізнесу та автоматизації роботи всих його підрозділів для максимального контролю і оцінки діяльності, управління персоналом, ведення статистики та звітності. Даний модуль забезпечує взаємопов'язану роботу всіх служб готелю для організації комплексного обслуговування клієнтів з урахування думки кожного гостя, а також чітке розмежування функцій співробітників, за допомогою налаштування індивідуального доступу до системи. Автоматизація всіх технологічних процесів місця розміщення: бронювання, реєстрація гостей і облік іноземних громадян, розрахунки з гостями, управління номерним фондом, покоївок, проведення нічного аудиту і т.д.
Програма для готелів SERVIO - потужний багатофункціональний програмний інструмент, який вирішує всі найважливіші завдання готельного бізнесу: бронювання, поселення гостей, проведення конференцій та банкетів, управління персоналом і контроль їх роботи, фінансовий і бухгалтерський облік, інші.
Програмне забезпечення для готелів SERVIO - це:
- Єдина система управління напрямками діяльності готельного комплексу (готель, ресторан, СПА, аквапарк, фітнес-зона та інші);
- Корпоративний модуль для надання доступу компаніям-корпоранти до номерного фонду готелю для самостійного бронювання номерів (наприклад, travel-агентствам);
- Точний товарний, бухгалтерський і фінансовий облік;
- Прозорість у веденні господарської діяльності;
- Гнучка система бронювання, поселення і обслуговування гостей;
- Ефективна система управління номерним фондом;
- Облік робочого часу співробітників, контроль роботи персоналу, CRM для housekeeping;
- Синхронізація зі спеціальним обладнанням, системою контролю управління доступом, BMS;
- Ведення клієнтської бази;
- Проведення дисконтних, бонусних і інших програм лояльності;
- Інтегрована система онлайн-бронювання (сайт, ОТА-канали);
- Взаємопов'язана робота всіх служб підприємства для організації комплексного обслуговування і врахування думки кожного клієнта;
- Понад 130 звітів для детального аналізу роботи готелю.
Програма для готелів SERVIO розроблена з урахуванням всіх потреб готельного бізнесу, щоб допомогти готелю налагодити бізнес-процеси, ефективно витрачати всі наявні ресурси, мінімізувати витрати, оптимізувати роботу персоналу та отримати максимальний прибуток. Програмне забезпечення SERVIO підходить для готелів будь-якого масштабу і складності: міні-готелі, невеликі хостели, готельні комплекси, мережеві підприємства, пансіонати, санаторії та інші.
Система автоматизації для готелів SERVIO включає всі необхідні модулі для ефективної автоматизації бізнес-процесів в готельному бізнесі
PMS
Модуль бронювання для сайту SERVIO Reservation
Channel Manager для ОТА-каналів
Інструмент для ведення товарного і фінансового обліку УНФ SERVIO BackOffice
Мобільні додатки
Програмні інструменти для персоналу
Єдина система управління напрямками діяльності готельного комплексу
Програма SERVIO складається з різних модулів, кожен з яких вирішує завдання не тільки готелю, але і ресторану, СПА-комплексу, фітнес-залу та інших напрямків діяльності при готелі, об'єднуючи їх все в єдину систему управління і забезпечуючи повноцінну взаємозв'язок один з одним.
PMS для готелю SERVIO HMS
Програма для готелю SERVIO HMS - основний інструмент в системі автоматизації для готелів, що володіє найбільш широким набором функцій. Програма вирішує всі завдання, пов'язані з бронюванням номерів і обслуговуванням гостей (поселення, розрахунок і т.д.), має вбудовану CRM для housekeeping, інструменти для конференц-сервісу.
Гнучка система настройки тарифів і установка спеціальних умов для кожного каналу продажів дозволяє ефективно використовувати номерний фонд готелю, забезпечуючи при цьому захист від овербукинга.
Наявність більше 130 звітів дозволяє максимально детально проаналізувати роботу готелю, виявити слабкі місця і виправити їх.
Модуль бронювання на сайт SERVIO Reservation
Модуль бронювання SERVIO Reservation розроблений для того, щоб Ваш сайт - прямий канал продажів, - почав продавати. Він встановлюється на сайт готелю і підключається до SERVIO HMS. Вся інформація про тарифи, доступність номерів і нові броні автоматично синхронізується між даними програмними інструментами в реальному часі без затримок.
Channel Manager для ОТА-каналів
Channel Manager для ОТА-каналів - програмний інструмент, який повністю автоматизує використання ОТА-каналів. Автоматичне отримання броней в PMS, зміна тарифів, оновлення актуальних даних про доступність номерів на всіх ОТА-каналах - і все це в перебігу 2-4 хвилин. Досить швидко, особливо якщо врахувати, що Channel Manager дозволяє використовувати до 500 ОТА-каналів одночасно.
Завдяки можливості в PMS-системі SERVIO HMS задавати спеціальні умови для даного каналу продажів і встановлювати обмеження на квоти (наприклад, тільки 80% номерного фонду), програма захищає готель від овербукинга.
Зв'язок готельної програми SERVIO HMS з програмним забезпеченням для ресторанів SERVIO POS і програмою для СПА SERVIO POS SPA
Кожен з перерахованих програмних продуктів в системі автоматизації SERVIO може працювати як самостійно, так і в зв'язці один з одним. Вся інформація про заходи (наприклад, конференція) або використанні додаткових послуг (наприклад, відвідування СПА) автоматично потрапляє до відповідних програм, тим самим виключаючи потреба дублювати її вручну, покращуючи якість обслуговування і підвищуючи лояльність з боку клієнта.
Інструменти для отримання бронювань
► PMS-система (АСУ) SERVIO HMS для бронювання номерів адміністратором готелю, наприклад, на рецепції. У неї також потрапляють броні з усіх інших каналів отримання заявок (сайт, додаток і т.д.), так як HMS є основною програмою для управління бізнес-процесами в готелі.
► Модуль бронювання для сайту SERVIO HMS Reservation для отримання заявок з власного сайту. Встановлюється на сайт за допомогою коду, має пряму синхронізацію з HMS.
► Channel Manager для отримання заявок з ОТА-каналів. Залежно від обраного пакета Ви можете розміщувати свій готель більш ніж на 400 світових ОТА-каналах.
► HMS Corporate для бронювання номерів в готелі третіми особами, наприклад, travel-агентствами. Програма HMS Corporate - це доступ до актуального номерного фонду готелю і можливість самостійно бронювати номери в ньому персоналу, наприклад, travel-агентств.
► Мобільний додаток SERVIO Mobile Loyalty з вбудованим модулем бронювання номерів. З ним клієнти готелю зможуть бронювати номер прямо в додатку, встановленому на своєму смартфоні.
Наше комплексне рішення для готелів і готельних комплексів