0

Автоматизація гральних центрів


модуль SERVIO POS в автоматизации игровых центров

Програма для кафе і фудкорту

 

Модуль SERVIO POS необхідний для автоматизації фудкорту або кафе, які знаходяться на території ігрового центру. Завдяки SERVIO POS можна налагодити найзручнішу систему оплати: класичну (готівкою або банківською картою) або за допомогою RFID-карти, яка забезпечує вільне переміщення по території ігрового центру, ідентифікатором при придбанні ігор або розваг і розрахунковим рахунком в кафе (кредитним або депозитними, в залежно від бажаної оплати).

Детальніше

модуль WorkDesk в автоматизации игровых центров

Налаштування послуг, меню, цін

 

Модуль SERVIO POS WorkDesk - встановлюється на робочому місці адміністратора, менеджера та / або директора. Модуль дозволяє налаштовувати технологічний процес роботи програмного забезпечення для кожного користувача окремо, що в свою чергу робить систему максимально адаптованою до вимог замовника. Налаштування місць надання послуг: зали, схема розміщення, банкетна розстановка або стандартна схема, а також висновок звітів за будь який період.

Детальніше

модуль POS Report в автоматизации игровых центров

Для розширеної звітності

 

Модуль SERVIO POS Report - встановлюється на ПК адміністратора, керуючого та / або директора. Модуль дозволяє отримувати точну та повну інформацію по роботі підприємства - підсумкові звіти, товарні звіти по касі, аналіз обсягів продажів за будь-який період часу в різних розрізах по персоналу, касирам та конкретного місця продажу.

Детальніше

модуль POS Kiosk  в автоматизации игровых центров

Самостійне поповнення гостями персональних карт

 

Модуль SERVIO POS Kiosk встановлюється на терміналі самообслуговування або сенсорному платіжному кіоску. Як правило використовується в зонах безготівкових платежів Дозволяє клієнту самостійно працювати з системою автоматизації, відстежувати та поповнювати свій баланс.

Часто використовується в розважальних комплексах, де клієнту видають депозитну або кредитну карту з чіпом для проведення розрахунків на території.

Детальніше

модуль Work Time в автоматизации игровых центров

Для обліку робочого часу

 

Модуль SERVIO POS WorkTime - встановлюється на терміналі обслуговуючого персоналу та дозволяє точно фіксувати кількість робочих годин персоналу шляхом зчитування персональної карти. Функціональні можливості цього інструменту дозволяють формувати звіти по кожному співробітнику та в цілому. 

Детальніше

модуль POS Pocket в автоматизации игровых центров

Мобільний додаток для персоналу

 

Модуль SERVIO POS Mobile - це програмне забезпечення для планшетів та мобільних телефонів, котре істотно прискорює роботу обслуговуючого персоналу, тому що дозволяє миттево передавати замовлення в реалізацію не відходячи від кліента. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором, саме тому робота всих офіціантів централізована та нічим не відрізняється від дії на стаціонарному обладнанні, тому що всі отримані дані автоматично потрапляють в загальну систему управління УНФ SERVIO BackOffice

Детальніше

модуль App Report в SPA

Мобільний додаток для отримання статистики

 

Програмне забезпечення SERVIO Mobile Statistic надає можливість отримувати звіти підприємства на будь-якому пристрої (телефон, планшет) з операційною системою Android або iOS. Використання цього модуля дозволяє співробітникам підприємства знаходиться в курсі оперативної інформації та активно реагувати на зміни тих чи інших показників, наприклад, завантаження номерного фонду (для готелів) або кількості грошових коштів (для ресторану).

Детальніше

модуль Processing Center в кафе

Програма лояльності, маркетингові активності

 

Модуль SERVIO ProcessingCenter встановлюється на робочому місці адміністратора дисконтної / бонусної / платіжної систем. Процесинговий центр може використовуватися як в мережі закладів, так і на окремих підприємствах. Функціональні можливості модуля повністю відповідають вимогам з проведення сучасних маркетингових активностей в сфері гостинності.

Детальніше

модуль Back Office в автоматизации игровых центров

Бухгалтерський, складський та фінансовий облік

 

УНФ SERVIO BackOffice є галузевою надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейси обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO HMS та SERVIO POS, а також проводити обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Таке рішення забезпечує проведення глибокого управлінського обліку по всих  наявних організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації окремо.

Детальніше

модуль GameCenter в автоматизации игровых центров

Основна програма для автоматизації ігрових центрів

 

Програмно-апаратний комплекс SERVIO GameCenter призначений для автоматизації ігрових центрів Встановлюється як робоче місце обслуговуючого персоналу та дозволяє оперативно отримувати статистику та формувати свою цінову політику За допомогою даного інструменту істотно скорочується час на обслуговування клієнтів та на ведення обліку господарської діяльності

Детальніше

Першочергове завдання системи автоматизації SERVIO для ігрових центрів, розважальних комплексів і дитячих ігрових кімнат - забезпечити максимальну ефективність роботи кожного з підрозділів, налагодити їх взаємопов'язану роботу, поліпшити якість обслуговування гостей, отримавши при цьому максимальний прибуток.

Для вирішення цих завдань програма SERVIO має ряд програмних інструментів, розроблених спеціально з урахуванням потреб розважальних центрів, і десятки інтеграцій з обладнанням і сторонніми програмами (турнікети, ігрові автомати, замки для шафок, системи управління більярдними і боулінгом, інші).

 

Основні завдання, які вирішує програма для ігрових і розважальних центрів SERVIO

  • Пропускна система. Система забезпечує взаємозв'язок між програмним забезпеченням та обладнанням, встановленим в місцях проходу гостей (наприклад, турнікетами). Цим самим дозволяючи гостю самостійно переміщуватись по території комплексу, використовуючи ідентифікатор (браслет, брелок або карту), а також автоматично списуючи з рахунку (при використанні депозитів) або фіксуючи (в разі використання кредитної схеми) відвідування.
  • Проведення маркетингових заходів, акцій, використання різних програм лояльності, бонусних систем.
  • Гнучка система ціноутворення дозволяє використовувати різні тарифи в залежності від днів тижня або часу доби, наприклад, «щасливі години», тощо.
  • Використання внутрішньої валюти, яка автоматично конвертується згідно зазначеного тарифу.
  • Єдина дисконтно-бонусно-розрахунково-пропускна система. Карта, браслет або брелок може одночасно бути депозитними або кредитним рахунком для оплати за використання послуг на території розважального комплексу, пропуском для проходу через турнікети і бонусно-накопичувальним рахунком.
  • Прокат обладнання.
  • Управління ігровими автоматами, зв'язок з системою управління боулінгом або більярдом.
  • Автоматичне включення і відключення електроенергії, наприклад, над більярдним столом.
  • Оперативна статистика за вказаний період.
  • Прозорість всіх приходно-видаткових операцій.
  • Виняток можливих зловживань та помилок з боку персоналу.

FAQ

Система може генерувати QR і штрих-коди, працювати з контактними ідентифікаторами (магнітні картки) або безконтактними (RFID - mifare, emmarine).

Як правило, встановлюються турнікети, оснащені контролерами та зчитувачами. Вони перевіряють в онлайн режимі валідність квитка (карти, браслета) і дозволяють прохід. Сам квиток, якщо він одноразовий, позначається як використаний. У разі використання багаторазових карт пропуску, наприклад, абонементів - це відвідування списується з карти.

В ігровий апарат встановлюється контролер і зчитувач (або замінюється жетоноприймач), який при активації списує суму грошей (згідно прейскуранта) з особового рахунку клієнта.

При прийомі дитини в ігрову зону заповнюється анкета в електронному вигляді, друкується для батьків, видається ідентифікатор дитині і включається тарифікація.

В системі автоматизації ігрових центрів можна попередньо забронювати стіл, зал, зробити попередній рахунок клієнта і оформити передплату за захід.

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?