0

Електронне меню Justo

Електронне меню Justo - програма, що дозволяє клієнту самостійно створювати замовлення і оплачувати його, не привертаючи до цього процесу офіціантів або інший персонал. Justo - це технологія, яка максимально мінімізує контакти між гостями і персоналом. Електронне меню ідеально підійде для ресторанів, кафе, барів, фудкортів, готельних номерів або ресторанів при готелі, аквапарку і будь-якому іншому підприємстві, де передбачений замовлення їжі і напоїв.

7 причин, чому Вам потрібно підключити електронне меню Justo

► На території Вашого підприємства є літні тераси, фудкорти, пляжні бунгало, VIP-кімнати та інші точки (місця або столи) розміщення відвідувачів, які знаходяться за межами основного залу

► Постійні «запари», офіціанти не встигають приймати замовлення

► Готель надає послугу замовлення їжі в номер

► Хочете позбутися від регулярних додаткових витрат, пов'язаних з передруком меню в результаті зміни асортименту або цін, зносу меню і т.д.

► Ваші офіціанти не володіють іноземними мовами

► Ви гонитесь за інноваційними технологіями і намагаєтеся надавати своїм гостям найсучасніші сервіси

► Вам важливо вести електронну базу клієнтів для просування свого продукту онлайн

Як працює програма?

Крок 1. Ви розміщуєте QR-код з посиланням на Ваше електронне меню в місцях розміщення гостей (столи, бунгало, шезлонги, готельні номери і т.д.).

Крок 2. Гості сканують QR-код і переходять по посиланню на електронне меню Вашого підприємства. Вибирає страви і напої, формує замовлення і оплачує його.

Крок 3. Замовлення потрапляє відразу в кілька програм:

  • На мобільні пристрої офіціантів (в разі використання мобільного застосування для офіціантів POS Mobile).
  • У програму POS вже сформованим рахунком з оплатою. Офіціантові залишається тільки закрити його і роздрукувати чек.
  • На кухонний принтер або монітор (якщо використовуєте програму POS OrderMonitor для кухні), де його вже починають готувати.

Крок 4. На мобільний пристрій офіціанта надходить повідомлення з кухні, що замовлення готовий. Функція працює при використанні мобільного застосування POS Mobile і кухонного монітора з програмою POS OrderMonitor.

Крок 5. Офіціант виносить замовлення гостю.

Наявність листа зі стоп-продуктами забезпечує постійну актуальність меню - всі страви, до складу яких входить стоп-продукт, стають недоступними і, відповідно, гість не зможе замовити блюдо.
Оплата замовлення відразу ж після оформлення (перед отриманням самого замовлення) захищає підприємство від махінацій з боку клієнтів або доглядів не заплативши.

Функціональні можливості електронного меню Justo:

  • Безконтактна технологія прийому замовлень;
  • Може використовуватися в ресторанах, барах, кафе, готельних номерах, ресторанах при аквапарку, beach-клубах;
  • Немає необхідності в постійній присутності офіціанта в радіусі видимості гостей;
  • Самостійне оформлення замовлень гостями і їх оплата без додаткового завантаження додатка і реєстрації;
  • Наявність стоп-листів з продуктами або стравами, можливість щодня коригувати їх;
  • При наявності продукту в стоп-аркуші, всі страви, які містять його в складі, стають недоступні;
  • Завжди наявність актуального меню, без потреби передруковувати його паперову версію;
  • Відсутність витрат на розробку дизайну, друк меню або акційних брошур;
  • Прискорення процесу обслуговування гостей;
  • Зниження часу очікування свого замовлення гостями;
  • Поліпшення якості обслуговування;
  • Збільшення суми чайових у офіціантів, так як вони можуть обслужити набагато більше столиків;
  • Сучасний сервіс, перевага перед конкурентами;
  • Вбудована система ремаркетингу;

Електронне меню Justo має необхідну інтеграцію з основною програмою автоматизації ресторанів, кафе, барів та інших підприємств громадського харчування SERVIO POS. Завдяки цьому всі клієнти, що використовують систему автоматизації SERVIO можуть підключити електронне меню Justo вже сьогодні.


Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?