0

SERVIO HMS для автоматизації готельного бізнесу

PMS-система SERVIO HMS - програмний інструмент, який дозволяє здійснити ефективну автоматизацію підприємств готельного бізнесу, а також перетворити структуру всіх підрозділів готелю в єдину інформаційну мережу. Модуль SERVIO HMS з інтуїтивно зрозумілим web-інтерфейсом може бути встановлений на локальному сервері підприємства або знаходиться в "хмарі" на віддаленому сервері.

Функціональні можливості:

  • автоматизація всього процесу обслуговування клієнта - від бронювання до розрахунку і виселення
  • система управління взаємовідносинами з клієнтами: ведення програми лояльності, відправка email, Viber, смс-повідомлень
  • детальна карта гостя із зазначенням його переваг і будь-який інший додаткової інформації (наприклад, позначка VIP-клієнт або внесення до чорного списку)
  • розширений пошук для зручності управління клієнтською базою
  • формування завдань покоївкам (вручну і автоматичне згідно зазначених вимог)
  • швидка робота з групами гостей (поселення, розподіл за номерами, виселення)
  • ведення декількох своїх підприємств
  • настройка різних типів оплат можливість швидкої зміни тарифів завдяки гнучкій установці сезонів, спеціальних прейскурантів
  • можливість комбінованого закриття рахунку
  • квотування
  • автоматизація маркетингових активностей
  • управління номерним фондом
  • резервування послуг через сайт готелю (при використанні модуля SERVIO Reservation)
  • формування звітів за різними параметрами - більше 90 звітів в системі
  • запис всіх подій в системі для кращого контролю персоналу
  • може бути запущена віддалено з браузера будь-якого пристрою, підключеного до інтернет завдяки web-інтерфейсу

Переваги:

  • завдяки оптимальному розподілу завантаження виключається нерівномірний знос номерного фонду
  • ефективність системи управління готельним підприємством за рахунок віддаленого доступу
  • система підказок полегшує використання системи і зменшує кількість можливих помилок
  • захист від критично небезпечних дій виключає «людський фактор»
  • інтеграція з іншими системами забезпечує комплексність автоматизації, єдину систему розрахунків і звітів

 


Шахматка

PMS-система SERVIO HMS оснащена зручною шахматкою, що дозволяє не тільки швидко перевірити інформацію про вільні і зайнятих номерах, майбутніх заїздах або виїздах, а й виконати ряд оперативних дій, як, наприклад, експрес-бронювання номера, швидке переселення гостя в інший номер, скасувати бронь і інші.

Шахматка в PMS-системе Сервио ХМС

 

Рівномірний знос номерного фонду

Равномерный износ номерного фонда в SERVIO HMSУ програму вбудований інструмент, який автоматично, при бронюванні, вибирає той номер із зазначеної категорії, який був завантажений найменше, тим самим забезпечуючи рівномірних знос номерного фонду готелю.

 

При необхідності адміністратор може змінити номер на будь-який інший з вільних (наприклад, якщо гість хоче жити в конкретному номері).

 

Установка обмежень і квот для різних каналів продажів

Програма SERVIO HMS оснащена спеціальною функцією, за допомогою якої можна встановлювати обмеження на продаж номерів (всіх або однієї категорії) в конкретний період для певних каналів продажів:

  • Заборона продажу (наприклад, в лютому не продавати через ОТА-канали); Заборона заїзду (не брати гостей на новорічні свята);
  • Мінімальний період проживання (бронь номера при оформленні на сайті мінімум на три доби);
  • Мінімальна передплата (відсоток від загальної вартості проживання або статична сума передоплати, яку необхідно внести при броні номера);
  • Раннє бронювання (установка періоду часу, на який можна забронювати номер).

Установка ограничений на продажу в SERVIO HMS

Другим важливим інструментом є установка квот для кожного з каналів продажів. Він дозволяє розподілити номерний фонд по всіх каналах продажів, які Ви використовуєте. Наприклад, якщо Ви знаєте, що сайт Вам стабільно приносить 40% всіх бронею - Ви можете встановити квоту 60% на продаж номерів через ОТА-канали та отримати прибуток вище.

Установка квот захищає від овербукінга.

Установка квот в SERVIO HMS

 

 

База клієнтів із зазначенням переваг кожного гостя

У PMS-системі для готелів SERVIO HMS можна зберігати всю базу клієнтів із зазначенням детальної інформації про гостя і його перевагах з метою надання максимального сервісу. Наприклад, вказавши в анкеті, що гість воліє додаткову подушку в номер, в наступний раз при поселенні його вже чекатиме додаткова подушка. Те ж стосується, наприклад, алергій - знаючи, що у заїжджати гостя алергія на цитрусові, Ви виключіть їх презенту в номері.

Перелік переваг для кожного готелю можна створювати індивідуально.

На підставі зазначеної інформації в анкетах Ви зможете створювати правила, згідно з якими робити ексклюзивні розсилки з пропозиціями готелю. Позначки "VIP-гість" або "Знаходиться в чорному списку" також доступні в анкеті.Ведение базы клиентов в SERVIO HMS

 

Інструменти для покоївок

Всі завдання на прибирання номерів автоматично формуються в SERVIO HMS відповідно до статусу номера (виїзна, поточна, під заїзд), на підставі періодичності прибирань (наприклад, генеральна при заданому періоді раз в місяць) або встановлені вручну.

Инструменты для горничных в SERVIO HMS


Можливі інтерфейси з:

Фискальными регистраторами

Фіскальними реєстраторами

Программным РРО

Програмним РРО

Модулем онлайн бронирования на сайте

Модулем онлайн бронювання на сайті

Системой автоматизации ресторана

Системою автоматизації ресторану

Электронными замками и другими компонентами СКУД

Електронними замками та іншими компонентами СКУД

Системой сканирования паспортов

Системою сканування паспортів

Системой бухгалтерского и финансового учета

Системою бухгалтерського і фінансового обліку

CRM-системами

CRM-системами

Интерактивным и платным телевидением

Інтерактивним та платним телебаченням

BMS системой (диспетчеризация)

BMS системою (диспетчеризація)

GDS системой (глобальные каналы продаж)

GDS системою (глобальні канали продажів)

Считывателями карт клиентов

Зчитувачами карт клієнтів

 

Автоматизована система управління готелем SERVIO HMS забезпечує взаємопов'язану роботу всіх служб готелю для організації комплексного обслуговування і врахування думки кожного клієнта, а також чітке розмежування функцій співробітників за допомогою строго індивідуального доступу до системи. При інтеграції з іншими системами, наприклад, системою управління рестораном або бухгалтерською програмою, інформаційна система готелю SERVIO HMS виступає центральним елементом, акумулюючи всі потоки даних і управляючи всіма процесами.


Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?