0

Автоматизація аквапарків, фестивалів и горськолижних комплексів


модуль POS Reservation в автоматизации развлекательных центров

Резервування товарів і послуг

 

Модуль SERVIO POS Reservation - модуль, який гарантує зручність бронювання, можливість передоплати замовних товарів та послуг, а також спрощує процедуру розміщення підійшли по запису гостей. Факт бронювання  та оплати негайно фіксуються в системі управління, внаслідок чого працівник отримує вичерпну інформацію для подальшої роботи з гостем. Модуль встановлюється на терміналі хостесс або адміністратора щодо резервування.

Детальніше

модуль infomonitor в кафе

Відображення різних матеріалів на TV-панелях

 

Модуль SERVIO POS InfoMonitor - встановлюється на моніторі / ТВ-панелі в залі на видному для відвідувачів місці з метою відображення стану замовлень для клієнтів. Можливе підключення рекламних відео-роликів або меню.

Детальніше

модуль Work Time в автоматизации развлекательных центров

Облік робочого часу

 

Модуль SERVIO POS WorkTime - устанавливается на терминале обслуживающего персонала и позволяет точно фиксировать время прихода и ухода с работы сотрудников, путем считывания персональной карты. Функциональные возможности инструмента дают возможность формироввать отчетов по каждому сотруднику и в целом за разный период времени.

Детальніше

модуль Processing Center в кафе

Для реалізації маркетингових стратегій, програми лояльності

 

Модуль SERVIO Loyalty Program - встановлюється на робочому місці адміністратора дисконтної / бонусної / платіжної систем. Процесинговий центр може використовуватися як в мережі закладів, так і на окремих підприємствах. Функціональні можливості модуля повністю відповідають вимогам з проведення сучасних маркетингових активностей в сфері гостинності.

Детальніше

модуль SERVIO POS в автоматизации развлекательных центров

Система автоматизації ресторану, фудкорту, кафе

 

Модуль SERVIO POS - це максимальний набір функціональних можливостей для закладу громадського харчування. Системна платформа з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом адаптується під будь-який розмір бізнесу і прекрасно інтегрується з іншими продуктами з лінійки SERVIO.

Детальніше

модуль alt=

Мобільний додаток для мобільності персоналу

 

Модуль SERVIO POS Mobile - це програмне забезпечення для планшетів та мобільних телефонів, котре істотно прискорює роботу обслуговуючого персоналу, тому що дозволяє миттево передавати замовлення в реалізацію не відходячи від кліента. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором, саме тому робота всих офіціантів централізована та нічим не відрізняється від дії на стаціонарному обладнанні, тому що всі отримані дані автоматично потрапляють в загальну систему управління УНФ SERVIO BackOffice

Детальніше

модуль App Report в SPA

Мобільний додаток для отримання статистики на смартфон

 

Програмне забезпечення SERVIO Mobile Statistic  надає можливість отримувати звіти підприємства на будь-якому пристрої (телефон, планшет) з операційною системою Android и IOS. Використання цього модуля дозволяє співробітникам підприємства знаходиться в курсі оперативної інформації та активно реагувати на зміни тих чи інших показників, наприклад, завантаження номерного фонду (для готелів) або кількості грошових коштів (для ресторану).

Детальніше

модуль WorkDesk в автоматизации развлекательных центров

Модуль для налаштувань

 

Модуль SERVIO Work Desk - встановлюється на робочому місці адміністратора, менеджера та / або директора. Модуль дозволяє налаштовувати технологічний процес роботи програмного забезпечення для кожного користувача окремо, що в свою чергу робить систему максимально адаптованою до вимог замовника. Налаштування місць надання послуг: зали, схема розміщення, банкетна розстановка або стандартна схема, а також висновок звітів за будь який період.

Детальніше

модуль Back Office в кафе

Ведення бухгалтерського, фінансового та складського обліку

 

УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейси обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO HMS та SERVIO POS, а також проводити обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Таке рішення забезпечує проведення глибокого управлінського обліку по всих  наявних організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації окремо.

Детальніше

модуль Back Office в SPA

Замки VingCard для шафок в роздягальнях

 

Замки VingCard для шкафчиков в раздевалках работают на RFID-ключах (браслеты, брелки, карты). Чаще всего в аквапарках используют RFID-браслеты, которые одновременно служат ключом от шкафчика и депозитным или кредитным счетом клиента, для осуществления оплат на территории аквапарка. 

При этом нет необходимости в присвоении конкретного ключа конкретному замку - посетитель выбирает любой свободный шкафчик и после закрытия его, замок запоминает ключ и позволяет открыть шкафчик только им. После замок снова можно закрыть любым из ключей.

Детальніше

модуль Kiosk в автоматизации развлекательных центров

Для автоматизації зони самообслуговування

 

Модуль SERVIO POS Kiosk встановлюється на терміналі самообслуговування або сенсорному платіжному кіоску. Як правило використовується в зонах безготівкових платежів Дозволяє клієнту самостійно працювати з системою автоматизації, відстежувати та поповнювати свій баланс

Детальніше

Програма для автоматизації аквапарків, гірськолижних комплексів та фестивалів SERVIO – це модульна система автоматизації, побудована на комбінації компонентів, які легко інтегруються між собою, забезпечуючи взаємопов'язану роботу всього комплексу

Особливості автоматизації точок масового надання послуг (аквапарків, гірськолижних комплексів, фестивалів):

  • Платіжно-пропускна система дозволяє гнучко налаштувати правила входу / виходу на територію комплексу.
  • RFID-браслети, брелоки або інші ідентифікатори можуть бути одночасно пропуском для проходу і вільного переміщення по території комплексу, ключем від шафок в роздягальнях (особливо актуально для аквапарків) і депозитних або кредитних рахунком для оплати додаткових послуг, рахунків в барах і кафе в зоні басейну і на території всього комплексу.
  • Замки на шафках в роздягальнях можуть відкриватися за допомогою RFID-браслетів, які видаються на вході.
  • Кредитна або депозитна система розрахунку.
  • Оплата за використання платних послуг або замовлення в кафе, барах на території аквазони за допомогою безконтактних браслетів або інших ідентифікаторів.
  • Термінали самообслуговування, де гості самостійно можуть придбати квиток, поповнити депозит і погасити заборгованість по кредиту.
  • Перевірка відсутності заборгованості у гостя при виході з території.
  • Система лояльності і робота з прейскурантами. SERVIO POS дозволяє створювати необхідну кількість прейскурантів і включати їх в роботу автоматично в залежності від налаштувань: час, дні тижня, місця і час придбання квитків і т.д.
  • Система роботи бару, ресторану допоможе обслужити клієнтів в точках харчування на території всього комплексу.

 

RFID-ІДЕНТИФІКАТОР (БРАСЛЕТ, БРЕЛОК, КАРТА) ЯК ЄДИНА ДИСКОНТНО-РОЗРАХУНКОВО-ПРОПУСКНА СИСТЕМА

RFID-карта, браслет, брелок може бути єдиною системою ідентифікації гостя на території аквапарку, гірськолижного комплексу та інших розважальних зон:

  • Пропускна система;
  • Ключ від шафки в роздягальні;
  • Депозитний або кредитний рахунок для оплати на території центру;
  • Бонусний рахунок;

ЗАБУДЬТЕ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ГОТІВКОВИХ НА ТЕРИТОРІЇ АКВАЗОНИ

Водонепроникний браслет служить депозитними та кредитними рахунком для розрахунку за користування додатковими платними послугами або оплати замовлень в барі або кафе на території аквапарку.

Як це працює?

Браслет - це ідентифікатор клієнта, особливо зручний в зонах аквапарку, де відбувається прямий контакт з водою. Кожен браслет має свій унікальний код, який прив'язується до конкретного клієнта. До браслету також підв'язується депозитний або кредитний рахунок, яким клієнт оплачує використання додаткових платних послуг розраховується в барі і ресторані на території аквапарку. Також можна використовувати змішану систему списання коштів, що дуже зручно в разі, якщо баланс рахунку буде вичерпано.

 

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ СПИСАННЯ АБО НАРАХУВАННЯ КОШТІВ З РАХУНКУ ВІДВІДУВАЧА (БРАСЛЕТИ) НА ТЕРИТОРІЇ АКВАПАРКУ

Списання з депозитного рахунку або нарахування на кредитний рахунок суми оплати за користування платними додатковими послугами та розрахунок в барі чи ресторані на території аквапарку може здійснюватися кількома способами:

  • За допомогою стаціонарних POS-терміналів із спеціальними зчитувачами. Вони встановлюються в точках надання послуг або реалізації їжі та напоїв. Списання суми рахунку або нарахування відбувається за допомогою прикладання браслета до зчитувача.
  • За допомогою мобільних пристроїв (найчастіше смартфонів) з NFC. Списання / нарахування відбувається за тим же принципом, що і зі стаціонарними POS-моніторами - досить піднести ідентифікатор до NFC.

 

ПРОПУСКНА СИСТЕМА

Як пропусків можуть використовуватися будь-які ідентифікатори - одноразові паперові квитки, багаторазові пластикові карти, водонепроникні браслети або брелоки. У аквапарках найчастіше використовують браслети, на гірськолижних курортах - паперові скіпаси, на фестивалях - одноразові паперові браслети і т.д.

Для проходу досить піднести ідентифікатор до зчитувача. Прохід автоматично фіксується в системі. У разі використання абонементів - відвідування автоматично списується.

 

ПЕРЕВІРКА ВІДСУТНОСТІ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗА ВИХІД

При виході з території аквапарку система перевіряє відсутність заборгованості. При наявності заборгованостей - клієнт не зможе покинути території поки не сплатить рахунки.

 

ТЕРМІНАЛИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ

Встановіть термінали самообслуговування на території аквапарку і Ваші гості зможуть купувати квитки, продовжувати абонементи, поповнювати депозитні рахунки або оплачувати заборгованість після відвідування аквапарку самостійно.

Гостям не потрібно більше стояти в черзі до каси. Через термінал самообслуговування вони зможуть здійснити оплату карткою, пристроєм з NFC-чіпом або готівкою (при наявності купюро приймача). А компанії більше не потрібно наймати додатковий персонал для вирішення цих завдань.

 

ГНЧКА СИСТЕМА ПРЕЙСКУРАНТІВ

Гнучка система тарифікації дозволяє використовувати різні тарифи для своїх клієнтів, з огляду на час відвідування, день тижня, сезон або вік, наприклад:

  • дитячі;
  • дорослі;
  • ранкові;
  • вечірні;
  • вихідного дня.

При цьому Ви відразу можете налаштувати всі тарифи, а система автоматизації автоматично буде відображати в програмі ту ціну, яка є актуальною саме в цей день і в даний час.

 

Програма SERVIO для аквапарків, гірськолижних комплексів та фестивалів - це весь комплекс інструментів, обладнання та інтеграцій, які забезпечать максимально зручну роботу розважальної зони, мінімізують витрати, налагодять всі процеси і допоможуть отримати більше прибутку.

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?