0

СПА-, фітнес-центри та салони краси


модуль HMS в медучреждении

Мобільний додаток для дистанційної позначки виконаних послуг

 

Мобільний додаток SERVIO Сheck In дає можливість персоналу віддалено відзначати виконані послуги. Використовується косметологами, перукарями, майстрами салонів краси і іншим персоналом, що працює в точках надання послуг для позначки виконаної послуги. Статус послуги автоматично змінюється в програмі адміністратора.

Детальніше

модуль Work Desk в SPA

Адмін-панель для настройки модулів

Модуль SERVIO POS WorkDesk - встановлюється на робочому місці адміністратора, менеджера та / або директора. Модуль дозволяє налаштовувати технологічний процес роботи програмного забезпечення для кожного користувача окремо, що в свою чергу робить систему максимально адаптованою до вимог замовника. Налаштування місць надання послуг: зали, схема розміщення, банкетна розстановка або стандартна схема, а також висновок звітів за будь який період.

 

Детальніше

модуль Work Time в SPA

Облік робочого часу персоналу

Модуль SERVIO POS WorkTime - встановлюється на терміналі обслуговуючого персоналу та дозволяє точно фіксувати кількість робочих годин персоналу шляхом зчитування персональної карти. Функціональні можливості цього інструменту дозволяють формувати звіти по кожному співробітнику та в цілому. 

Детальніше

модуль POS Pocket  в SPA

Мобільний додаток для персоналу

Модуль SERVIO POS Mobile - це програмне забезпечення для планшетів та мобільних телефонів, котре істотно прискорює роботу обслуговуючого персоналу, тому що дозволяє миттево передавати замовлення в реалізацію не відходячи від кліента. Інструмент працює в зв`язці з програмами обліку, так само є можливість інтеграції з чекодрукуючим термопринтером або фіскальним реестратором, саме тому робота всих офіціантів централізована та нічим не відрізняється від дії на стаціонарному обладнанні, тому що всі отримані дані автоматично потрапляють в загальну систему управління УНФ SERVIO BackOffice

Детальніше

модуль App Report в SPA

Мобільний додаток для отримання статистики на смартфон

Програмне забезпечення SERVIO Mobile Statistic надає можливість отримувати звіти підприємства на будь-якому пристрої (телефон, планшет) з операційною системою Android та IOS. Використання цього модуля дозволяє співробітникам підприємства знаходиться в курсі оперативної інформації та активно реагувати на зміни тих чи інших показників, наприклад, завантаження номерного фонду (для готелів) або кількості грошових коштів (для ресторану).

Детальніше

модуль Back Office в SPA

Замки VingCard для шкафчиков в раздевалках

 

Замки VingCard для шкафчиков в раздевалках работают на RFID-ключах. При этом нет необходимости в присвоении конкретного ключа конкретному замку - посетитель выбирает любой свободный шкафчик и после закрытия его, замок запоминает ключ и позволяет открыть шкафчик только им. После замок снова можно закрыть любым из ключей.

Ключами могут быть любые идентификаторы с RFID-чипом: карта, брелок, браслет. Для компаний, где используются абонементы, например, фитнес-клубы, карта-абонемент может быть одновременно ключ-картой от замка. 

Детальніше

модуль Back Office в SPA

Ведення складського та управлінського обліку

УНФ SERVIO BackOffice є галузевої надбудовою для конфігурацією «1С:Підприємство». Дозволяє вести управлінський облік, облік складу (ів) громадського харчування на підприємствах сфери послуг. Даний програмний комплекс має інтерфейси обміну даними з програмним забезпеченням фронт-офісу SERVIO HMS та SERVIO POS, а також проводити обмін інформацією з бухгалтерською програмою «1С:Підприємство». Таке рішення забезпечує проведення глибокого управлінського обліку по всих  наявних організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації окремо.

Детальніше

Электронные замки для санатория

Електронні замки VingCard для кімнат загального призначення

Електронні замки VingCard можуть встановлюватися в кімнатах загального призначення (SPA-rooms, оздоровчий блок, фітнес зали та інші). Обмежують доступ сторонніх у кімнати проведення процедур.

Детальніше

модуль HMS в медучреждении

Планування та розподіл процедур

Модуль SERVIO Planner - основна програма для управління, планування і ведення процедур в салонах краси, SPA-центрах, фітнес-клубах, саунах і на інших підприємствах, де надаються косметичні, оздоровчі та інші послуги. Швидка запис, зручне управління, автоматичний розподіл процедур, робота з абонементами, ведення CRM.

Детальніше

Уважність до клієнтів, знання основних їхніх вимог - одне з основних правил якісного обслуговування в салонах краси, спортивних клубах або СПА-центрах. В умовах сучасної конкуренції така турбота природна, адже задоволені відвідувачі - основа прибутку. Досконально запам'ятати всі особливості і побажання, контролювати всі бізнес-процеси в салоні краси або спортклубі, оптимізувати виконання рутинних операцій, мінімізувати появу помилок виникли в результаті "людського фактора" або недбалості персоналу можна тільки використовуючи сучасну систему автоматизації.

Програма SERVIO для автоматизації салонів краси, спортивних клубів, SPA та інших підприємств індустрії beauty & health дозволяє вивести бізнес на новий більш якісний рівень обслуговування і збільшити рівень доходу.

Можливості програмного забезпечення:

  • Запис відвідувачів
  • Ведення бази клієнтів
  • Детальна карта клієнта (історія відвідування процедур, показники здоров'я)
  • Графік роботи персоналу
  • Гнучка система налаштування обмежень для проведення процедур (паузи, частотність і т.д.)
  • Абонементи
  • Програма лояльності
  • SMS-інформування клієнтів
  • Складання калькуляційних карт, опис послуг і товарів
  • Продаж супутніх товарів
  • Розрахунок заробітної плати
  • Інтеграція з телефонією
  • Інтеграція з системами готелю, ресторану


Інтеграція з системами пропуску (турнікетами)
Особливо актуально при реалізації абонементів, наприклад, в фітнес-клубах. Інтеграція не тільки дозволяє фіксувати час приходу і відходу відвідувачів, а й (за необхідності) автоматично списує відвідування з персональної картки клієнта.

 

CRM-система для салонів краси, фітнес клубів, СПА-центрів
Програма SERVIO Planner (основний модуль) має вбудовану CRM. Детальна карта клієнтів, персональні показники, графік їх змін (за потребою) та відображення історії відвідуваних процедур значно покращує якість спілкування з клієнтом, забезпечуючи індивідуальний підхід до кожного клієнта, ніж підвищує його лояльність.

Програма також має налагоджений зв'язок з IP-телефонією, що дозволяє швидко ідентифікувати клієнта за номером телефону.

 

Зручна система запису клієнтів (ручне або автоматичне призначення)
Зручна шахматка, наявність фільтрів, ручне (частіше за все використовується при разовому відвідуванні) або автоматичне (при пакетному придбанні послуг) призначення процедур і гнучка система налаштування обмежень значно прискорюють роботу адміністратора, оператора або іншого персоналу, який відповідає за продаж послуг салону або фітнес-центру.

 

Складський облік, списання, калькуляційні карти

Модуль УНФ SERVIO BackOffice відповідає за складання калькуляційних карт для процедур, складський облік, ведення залишків і їх списання. Програма дозволяє налагодити прозору систему обліку на складі та виявити факт крадіжки з боку персоналу (якщо такий є).

Демо версія

Спробуйте функціональні можливості продукції Servio особисто!

Ми підберемо для вас всю необхідну конфігурацію системи, в залежності від рішення і потреб вашого бізнесу.

Для цього залиште заявку і наш співробітник зв'яжеться з вами найближчим часом.

Залишити заявку