0
клик для увеличения

Програма для ресторану —
все, що потрібно закладу

  • Каса працює на всіх операційних системах - iOS, Android та Windows
  • Web-кабінет для адміністрування та ведення складського обліку
  • Підтримка 24/7

Ціна - від 875 грн на місяць

Як Servio впорається з завданнями обліку в ресторані?

Часто власники закладів стикаються з проблемами ведення обліку у ресторані, особливо це стосується бухгалтерських та операційних процесів. Сучасне програмне забезпечення для ресторанів допоможе вирішити ці проблеми та оптимізувати роботу.

Неефективний
фінансовий контроль?

SERVIO надає фінансовий звіт, який не залишить шансів сховатися жодної транзакції за рахунками та точно розрахує фінансовий результат роботи ресторану.

Складські залишки
знаходяться в безладі?

Автоматизація у ресторанному бізнесі робить управління складськими залишками легким завданням. З SERVIO ви зможете миттєво відслідковувати всі запаси та проводити інвентаризацію складів без зусиль.

Заклад не має визначеного чіткого прибутку?

Система автоматизації без жодних зусиль розрахує виручку та прибуток, і ще надасть необхідну аналітику, щоб керівник або власник вам міг проконтролювати результати роботи ресторану.

Офіціанти допускають
серйозні помилки?

Помилки під час активного робочого дня ресторану більше не проблема. SERVIO автоматизує усі процеси, залишаючи офіціантам одне завдання - якісно обслуговувати гостей.

клик для увеличения
POS-модуль

Зробіть роботу із замовленнями швидкою та зручною!
Сучасний та інтуітивно зрозумілий інтерфейс програмного забезпечення забезпечить максимально швидку роботу на касі або на смартфонах офіціантів. А широкий функціонал дозволить налагодити та зробити процес обслуговування максимально ефективним.

Web-кабінет адміністратора

Налаштуйте систему під себе. Вбудований дашборд та система звітності надасть максимальну аналітику по роботі закладу. Впроваджуйте програми знижок та бонусів , запускайте акції, щоб підвищити лояльність ваших гостей.

клик для увеличения
клик для увеличения

Як впровадити систему Servio в ресторані і врятувати його від хаосу і збитків?



Вибір: Встановіть відповідний застосунок SERVIO.

Підготовка даних: Підготуйте дані, такі як номенклатура, меню тощо.

Внесення даних: Наповніть довідників в SERVIO.

Інсталяція обладнання: Підключіть необхідне обладнання.

Навчання персоналу: Пройдіть навчання з використання системи.

Тестування і запуск:Перевірте роботу системи та розпочніть роботу.

Звітність та аналіз: Слідкуйте за роботою та аналізуйте дані для покращення ефективності роботи ресторану.

клик для увеличения
Складський модуль

Зручний веб-модуль дозволить вести ваші склади, створювати меню та калькуляційні картки. А проведення інвентаризацій дозволить впорядкувати облік та налагодити контроль за залишками.

Центр замовлень та доставки

Розроблено спеціально для закладів, що працюють на доставку. З нашим модулем ви зможте ефективно обробляти замовлення, отримані по телефону, з сату або клієнтського засосунку. А наявний функціонал для кур’єрів дозволить швидко спланувати та виконати доставку.

клик для увеличения
Популярні доповнення до Servio
SERVIO APP

Мобільний лояльності та замовлень розроблений для максімальної зручності ваши клієнтів та доступний під Android та iOS. В залежності від потреб замовника може бути оснащений таким функціоналом: лояльність (бонуси, знижки, сособистий баланс), онлайн замовлення з меню на доставку (по адресі або в номер готелю).

SERVIO MOBILE STATISTIC

Застосунок для смартфону, що доступний під всі операційні системи, дозволить керівнику завжди бути в курсі роботи підприємства. Вбудований дашборд дозволить контролювати основні показники та своєчасно реагувати на їх зміну. А інтегровані основні звіти дадуть можливість отримати розширену інформацію по поточній ситуації у порівнянні з попереднім періодом.

SERVIO POS WORKTIME

Вбудований функціонал дозволить запровадити в закладі систему обліку робочого часу. Більш простий варіант дозволить співробітникам встановлювати статус “прийшов/пішов” безпосередньо на POS-терміналі, а більш складний - на спеціальному терміналі обліку робочого часу за допомогою RFID або біометричного зчитувача.

клик для увеличения

Smart SPOT - це ваше зручне рішення для замовлення з меню, оплати по QR.

  • Швидкий старт, адже меню у вас вже є в POS-системі SERVIO
  • Зрозумілий простий інтерфейс
  • Інтегровано з системою обліку

Зручно для закладу, зручно для гостей:

Оплати -  — ваш гість зможе оплатити замовлення за допомогою google pay або apple pay з комісією всього 1,3%

Відгуки  — підключайте власну систему відгуків, щоб відслідковувати задоволеність ваших клієнтів

Ціна - від 500 грн/міс

клик для увеличения
Кухонний монітор

Зручний інтсрумент, що встановлюється на кухонний термінал або планшет та дозволяє впорядкувати та оптимізувати обробку вхідних замовлень на відділах кухні. Використання цього модуля дозволить вийти на новий рівень оранізації керування замовленнями та вирішити безлі задач з якості та швидкості обслуговування клієнтів.

Застосунок для керівника

Застосунок дозволить контролювати роботу заклада онлайн. Дашборд, графіки з поточними показниками у порівнянні з попереднім періодом, основні звіти - все це для вашої максимальної зручності та оперативного контролю.

клик для увеличения

Вітаємо!

Оберіть мову сайту зі списку доступних