0

Servio Self Service для самостійного заселення в готель

Програма для самостійного поселення Servio SelfService встановлюється на термінали самообслуговування в готелі і дозволяє гостю самостійно поселятися в готель. Програма оснащена всіма необхідними інструментами, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом з підтримкою декількох мов.

Переваги використання програми для самопоселенія в готелі Servio SelfService:

  • Відсутність необхідності в спілкуванні персоналу з гостями (особливо актуально в умовах карантину);
  • Цілодобове поселення. Гість може заїжджати в свій номер в будь-який час доби і для цього немає необхідності в цілодобовому присутності адміністрації на рецепції;
  • Відсутність черг на рецепції;
  • Зниження затрат.

Функціональні можливості:

  • Самостійне поселення гостя в номер;
  • Формування документів (наприклад, рахунки);
  • При попередньому бронюванні номера через один з каналів, реєстрація за номером броні;
  • Багатомовність (доступні мови готель може вибирати самостійно);
  • Зрозумілий інтерфейс;
  • Прийом банківських карт і готівкових платежів;
  • Видача електронних ключів на вбудованому енкодер електронної замкової системи або відправка електронного ключа в додаток на смартфоні;
  • Інтеграція зі сканерами паспортів;

Установка даних пристроїв в своєму готелі виведе її на новий рівень, знизить витрати і надасть гостям нові враження при поселенні.


Рекомендовані товари

Підтримка клієнтів

Комплексні рішення з автоматизації та оптимізації підприємств сфери послуг

Залишилися питання?