Servio Self Service для самостійного заселення в готель
Програма для самостійного поселення Servio SelfService встановлюється на термінали самообслуговування в готелі і дозволяє гостю самостійно поселятися в готель. Програма оснащена всіма необхідними інструментами, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом з підтримкою декількох мов.
Переваги використання програми для самопоселенія в готелі Servio SelfService:
- Відсутність необхідності в спілкуванні персоналу з гостями (особливо актуально в умовах карантину);
- Цілодобове поселення. Гість може заїжджати в свій номер в будь-який час доби і для цього немає необхідності в цілодобовому присутності адміністрації на рецепції;
- Відсутність черг на рецепції;
- Зниження затрат.
Функціональні можливості:
- Самостійне поселення гостя в номер;
- Формування документів (наприклад, рахунки);
- При попередньому бронюванні номера через один з каналів, реєстрація за номером броні;
- Багатомовність (доступні мови готель може вибирати самостійно);
- Зрозумілий інтерфейс;
- Прийом банківських карт і готівкових платежів;
- Видача електронних ключів на вбудованому енкодер електронної замкової системи або відправка електронного ключа в додаток на смартфоні;
- Інтеграція зі сканерами паспортів;
Установка даних пристроїв в своєму готелі виведе її на новий рівень, знизить витрати і надасть гостям нові враження при поселенні.